پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مرداد 1401 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 125201

انتقاد فرماندار لنده از روند کُند پروژه موگرمون تا کم کاری اداره میراث فرهنگی در خصوص مرمت و بازسازی حسینیه

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین و‌مدیران شهرستانی با محوریت برنامه های هفته دولت، پیاده روی اربعین حسینی، حوادث و بحران‌ اخیر و سایر موارد مطروحه در جلسه برگزار گردید. فرماندار شهرستان لنده ضمن گرامیداشت روز ورود اسرا به میهن، […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین و‌مدیران شهرستانی با محوریت برنامه های هفته دولت، پیاده روی اربعین حسینی، حوادث و بحران‌ اخیر و سایر موارد مطروحه در جلسه برگزار گردید.
فرماندار شهرستان لنده ضمن گرامیداشت روز ورود اسرا به میهن، گفت: برای استقرار این نظام و این انقلاب خون‌های پاک زیادی ریخته شد، افراد زیادی متحمل رنجهای فراوان شدند و این وظیفه ما را در قبال این نظام سنگین‌تر می کند.
ما باید در مقابل این‌همه زحمات، رشادتها و‌خدمات ادای دین کنیم.
جلال دانش با اشاره به اینکه در رابطه مردم با حاکمیت صدماتی زده شد، افزود: مدیران باید پای کار باشند تا این صدمات جبران شود.
دانش از همه ادارات خواست تا در کنار همدیگر به رفع مشکلات خود بپردازند و گفت: همه ما در یک سنگریم، پس بهتر است به صورت دوستانه در کنار همدیگر مشکلات را حل کنیم.
وی رفع موانع میان ادارات را جهت تسریع در انجام پروژه ها ضروری خواند و افزود: ستادی تحت عنوان ستاد هماهنگی ادارات خدمات رسان راه اندازی خواهیم کرد که در آن ادارات مرتبط به یک موضوع در کنار همدیگر موانع و‌مشکلات را بصورت ماهیانه بررسی و حل خواهند کرد.
فرماندار از بنیاد شهید خواست تا در بحث ساماندهی گلزار شهدا اهتمام بیشتری به خرج دهد و افزود: با وجود سرداران و شهدای شاخص در شهرستان انتظار می رود بنیاد شهید یادواره این سرداران و شهدا را برگزار کند.

جلال دانش با اشاره با تاکید استاندار برای کمک همه ادارات به موکبهای فعال در پیاده روی اربعین، گفت: همه ما نسبت به پرچم حضرت سیدالشهدا مدیونیم، همه ادارات کمک کنند تا کمکهای خوبی به موکب باب الحوائج شود.
فرماندار با انتقاد به فعالیت بعضی مدیران در جهت تخریب فعالیتهای دولت، از همه مدیران خواست که در جهت فعالیت‌ها و سیاست‌های دولت قدم بردارند و‌گفت: مدیر باید به انتقاد، دنبال حل مشکل مردم باشد و به مردم‌پاسخگو باشد.
دانش ضمن تقدیر از سازمان تبلیغات اسلامی و‌مردم در عزاداری ایام محرم، گفت: البته انتظار تجمع بهتر و باشکوه‌تری در روز عاشورا بود و انتظار این بود در یک مکان بهتر این تجمع انجام می پذیرفت.
جلال دانش همچنین اعلام کرد: هیچ کدام از مدیرکل‌های استان نباید بدون اطلاع فرمانداری در شهرستان حضور یابند، چون ممکن است مشکلات امنیتی به وجود آید و اگر این اتفاق بیفتد حتما اقدامات قانونی انجام خواهد گرفت.
دانش با تذکر به کم کاری میراث فرهنگی در موضوع حسینیه شهر لنده، از سازمان  میراث فرهنگی خواست: حتما مدیر کل به شهرستان بیاید و برای احیا و‌تعمیر آن تصمیم بگیرد.
همچنین با انتقاد از روند کند پروژه گردشگری موگرمون، از میراث فرهنگی خواست تا هر چه زودتر روند اجرایی این پروژه را تسریع ببخشد.
وی همچنین از ادارات خدمات رسان خواست که حتما قطعی و‌مشکلات برنامه ریزی شده را از طریق رسانه ها و فضای مجازی به اطلاع مردم برسانند تا مردم در ان زمینه به مشکلی برخورد نکنند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت