پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1401 ساعت 06:07:: شناسه خبر: 126290

معاون رئیس جمهور: کهگیلویه و بویراحمد به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

به گزارش صدای جنوب  سید صولت مرتضوی افزود: خوشبختانه آنگونه که مسئولان جهاد کشاورزی استان اعلام داشته اند، سد پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و با آبگیری آن ۳۵۰ هکتار از اراضی این منطقه آبیاری خواهد شد. وی با ابراز رضایت از عملکرد مسئولان ارشد استانی به خصوص استاندار و معاونین اظهار داشت: امروز هر نقطه […]

به گزارش صدای جنوب  سید صولت مرتضوی افزود: خوشبختانه آنگونه که مسئولان جهاد کشاورزی استان اعلام داشته اند، سد پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و با آبگیری آن ۳۵۰ هکتار از اراضی این منطقه آبیاری خواهد شد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مسئولان ارشد استانی به خصوص استاندار و معاونین اظهار داشت: امروز هر نقطه ای از استان را که بازدید کردیم شدهد تلاش و فعالیت بودیم و قطعا اگر با همین دست فرمان جلو برویم در آینده نزدیک شاهد محرومیت

مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص گفت: در سفر مهرماه ۱۴۰۰هیات دولت به استان ۴۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد کوهبرد شهرستان کهگیلویه اختصاص یافت.

سید علی معتمدی افزود: تاکنون ۱۰میلیاردتومان ان اختصاص و جذب شده  و با جذب این اعتبار پیشرفت فیزیکی طرح از ۴۰درصد به ۶۵درصد رسیده است .

وی با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصدی این طرح بیان کرد:  تاکنون ۴۰میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ان هزینه شده است .

او با اشاره به اینکه  ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح مورد نیاز است  اظهار داشت : با بهره برداری از این سد، ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست آبیاری خواهد شد.

این طرح پس از چند سال راکد بودن از سال ۱۳۹۶ توسط شرکت زهکش بنای دهدشت در فاز اول آغاز به کار کرد و باوجودکمبود تخصیص اعتبارات با سرمایه پیمانکار فاز اول(با ارتفاع۲۶متر و حجم ۲/۵میلیون متر مکعب) تکمیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت