پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1401 ساعت 06:07:: شناسه خبر: 126296

معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح اصلاح شبکه آب یاسوج بازدید کرد

به گزارش خبرنگار عصر زاگرس  سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در جریان بازدید از این طرح گفت: اقدامات خوبی برای اصلاح شبکه آب شهر یاسوج صورت و فعالیت های انجام شده رضایت بخش است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز در جریان این بازدید گفت: یکی از مشکلات موجود در استان […]

به گزارش خبرنگار عصر زاگرس  سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در جریان بازدید از این طرح گفت: اقدامات خوبی برای اصلاح شبکه آب شهر یاسوج صورت و فعالیت های انجام شده رضایت بخش است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز در جریان این بازدید گفت: یکی از مشکلات موجود در استان بحث تنش آب و هدر روی آب در یاسوج بود.

اسفندیار برخه افزود: شبکه آب این شهر متعلق به حدود ۴۰ سال پیش است و از این رو بخشی از آب این شهر به دلیل فرسودگی شبکه توزیع، هدر می رود.

وی تاکید کرد: ۱۵ پروژه اصلاح شبکه آب در مرکز استان در دست اجراست و با اتمام آن بخش عمده ای از مشکل تنش آبی در شهر یاسوج رفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بخشی از شبکه توزیع آب این شهر که معاون اجرایی رئیس جمهور از آن بازدید کرد برای پنج هزار نفر جمعیت لوله گذاری شده بود اما اکنون جمعیت تحت پوشش به حدود ۴۰هزار نفر رسیده و با همان لوله سه اینچ آب رسانی صورت می گرفت.

برخه تصریح کرد: در سفر ریاست جمهور پروژه ای برای اصلاح شبکه آب پیش بینی شد که با اتمام آن آب آشامیدنی حدود ۴۰ هزار نفر تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:  ۲۲۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری اعتبار پیش بینی شده بود و از این میزان، ۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: با جذب ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته ۲۸ کیلومتر شبکه گذاری اجرا و ۲ هزار انشعاب هم وصل شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت