پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1395 ساعت 06:11:: شناسه خبر: 12662

انتقاد استاندارکهگیلویه وبویراحمد از هجمه علیه استخدام افراد بیکار/برخی مدیران کم تحرک تغییر می کنند

خادمی با بیان اینکه عدد استخدام‌های مطرح شده در رسانه‌ها خیلی بالا نیست، اظهار داشت: باید خدا را شکر کرد عده‌ای رفته‌اند سر کار و باید کاری شود که بقیه هم بروند سر کار.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندارکهگیلویه وبویراحمد در نشست با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: این دولت یکی از مظلوم‌ترین دولت‌های پس از انقلاب است.

سیدموسی خادمی گفت: دلیل این مظلومیت یکی شرایط بد کشور است که از گذشته به جای مانده  و دوم اینکه نقدهای خارج از انصاف از این دولت می‌شود و دیگر اینکه خود دولت نتوانست دستاوردها را به خوبی به سمع و نظر مردم برساند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دولت بر موضوع ارتباطات خارجی بسیار تکیه کرده چرا که نمی‌شود از دنیا منزوی بود.

خادمی در ادامه با بیان اینکه قبل از این دولت ارتباطات ما با دنیا کم شده بود، افزود: برای مثال هواپیماها در کشور ما نمی‌نشستند و ارتباط چندانی نبود، همچنین در زمینه فروش نفت هم مشکل پیدا کردیم و وضعیت به جای می‌رسید که تنها می‌توانستیم نفت در برابر غذا بفروشیم.

این مسوول گفت: دولت با یک تیم منسجم خارجی مذاکرات هسته‌ای را به سمتی برد که بخشی از عمده مشکلات کشور حل شد البته در مذاکره همیشه مشکلاتی وجود دارد و ممکن است به طور طبیعی همه انچه مطلوب ما است تأمین نشود.

وی گفت: باید به کار مخلصانه دیپلمات‌ها افتخار کنیم، البته باید به برجام خوشبین باشیم اما به گفته رئیس جمهور محترم به دشمن هیچ‌گاه خوشبین نیستیم چرا که آنها هم به دنبال منافع خودشان هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دستاوردهای برجام پرداخت و اظهار کرد: شرایط روحی و روانی خوبی بعد از برجام در تمام حوزه‌های کشوری چه به لحاظ اقتصادی و معیشتی ایجاد شد که برای مثال دیگر فراز و نشیب‌های قیمت دلار نداشتیم و دولت تثبیت نرخ ارز را در کشور ایجاد کرد.

خادمی افزود: نرخ رشد اقتصادی منفی به ۷/۴ درصد رسید که بنا به آمار رشد اقتصاد بسیار خوبی را از منفی بیش از ۶ درصد به این رتبه داشتیم. که همچنین تورم بالای ما با اقدامات این دولت از ۴۰ درصد به ۸ درصد رسید.

وی گفت: تولید نفت در ایران فقط در حد یک میلیون بشکه بود که اکنون حدود ۴ میلیون بشکه است و ۲/۱ میلیون بشکه از این مقدار صادر می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: فاصله درآمدها با هزینه‌های مردم زیاد شده بود که با اقدامات این دولت تا حدود زیادی این تناسب برقرار شد.

وی از آرامش سیاسی و انسجام در حوزه مدیریتی و اجتماعی به عنوان دستاوردهای دولت یاد کرد و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم این سیاست‌ها دنبال می‌شود.

خادمی با بیان اینکه منابع مالی دولت هم کم شده بود، افزود: اما با همه اینها کارهای بزرگی در استان انجام شد و با سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد۹۶۶ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان اختصاص داده شد.

سید موسی خادمی در خصوص خبرهایی ازاستخدام های غیرقانونی در ادارات استان، اینطور گفت: مشکل اشتغال در استان جدی است و من نمی‌خواهم از این استخدام‌ها در ادارات دفاع کنم و عمدتاً استخدام‌ها به شکل شرکتی و یا قراردادی است و رسمی نبوده و البته باید در جذب نیروهای شرکتی هم عدالت رعایت شود.

وی با بیان اینکه عدد استخدام‌های مطرح شده در رسانه‌ها خیلی بالا نیست، اظهار داشت: باید خدا را شکر کرد عده‌ای رفته‌اند سر کار و باید کاری شود که بقیه هم بروند سر کار.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد وفتی برای سیمان مارگون که بخش خصوصی است مردم اعتراض می‌کند و کمیته ویژه برای بکارگیری نیروها در این کارخانه تشکیل می‌دهیم، تصریح کرد: باید برای جذب نیروها در ادارات چارچوبی را رعایت کنیم.

خادمی تاکید کرد: به دتبال صدور یک بخشنامه هستیم که هر گونه جذب شرکتی، قراردادی و یا پیمانی یک فراخوان زده شود که حداقل اصولی در جذب نیروها رعایت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ بهسئوالی در خصوص سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اظهار کرد: سازمان مدیریت از سازمان‌های خوب کشور و مدیر آن فردی با سواد و همراه است و کارهایش را به خوبی دارد، انجام می‌دهد.

خادمی در ادامه تاکید کرد: کلیت کار در سازمان مدیریت خوب انجام می‌گیرد و البته هر سازمانی مشکلاتی دارد، اما در مجموع سازمان مدیریت جزء سازمان‌های خوب و پرکار است و مدیر آن هم از مدیران خوب و از سرمایه‌های آن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تایید کم تحرکی برخی مدیران استان، اظهار داشت: قبول دارم برخی از مدیران کم تحرک هستند و به همین دلیل تغییر برخی از مدیران را در دستور کار داریم.

خادی افزود: مدیران باید در موقعیت‌های مختلف از دولت حمایت کند و البته نباید حمایت‌های آنها به شکل باج‌خواهی باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت