پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آبان 1401 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 127514

پنجشنبه ها برای کارمندان دولت تعطیل شد

میثم لطیفی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خبر خوشی برای مردم خصوصاً کارمندان در شهرستان‌ها داریم؛ اصلاحیه ماده ۸۷ قانون خدمات کشوری را پیشنهاد دادیم. براساس این اصلاحیه روزهای پنجشنبه که کارمندان دولت باید حضور می‌داشتند، قرار بر این شد که مانند تهران روزهای کاری پنج روز باشد و ساعات کاری از ۸ شروع شود.

صدای جنوب:

رئیس سازمان اداری و استخدامی از اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری برای تعطیل‌شدن روزهای پنج‌شنبه کارمندان دولت خبر داد.

‌میثم لطیفی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خبر خوشی برای مردم خصوصاً کارمندان در شهرستان‌ها داریم؛ اصلاحیه ماده ۸۷ قانون خدمات کشوری را پیشنهاد دادیم. براساس این اصلاحیه روزهای پنجشنبه که کارمندان دولت باید حضور می‌داشتند، قرار بر این شد که مانند تهران روزهای کاری پنج روز باشد و ساعات کاری از ۸ شروع شود.

وی افزود: همینطور با توجه به اینکه مدارس پنجشنبه‌‌ها تعطیل است، برای تحکیم خانواده دو روز پایانی هفته برای تمامی کارکنان تعطیل خواهد بود. جمع‌بندی ما این است که بهره‌وری ما افزایش پیدا خواهد کرد مجموعه‌هایی که خدمات مستمر باید بدهند، مانند بیمارستان‌ها و بهزیستی‌ها و بانک‌ها و اماکن ورزشی و‌ واحدهای نظامی هفت روز هفته خدمات ارائه می‌کنند و قانون مانند سابق است. این اصلاحیه به عنوان یک لایحه در مجلس تصویب و در نهایت اجرا شود.

وی درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی نیز گفت: همکاری مشترکی بین ما و کمیسیون اجتماعی مجلس دراین زمینه وجود دارد

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت