پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1401 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 129991

امام جمعه دهدشت:

عاملان و قاتلان سردار سلیمانی در انتظار انتقام سخت باشند

امام جمعه دهدشت ادامه داد: آمریکا این احتمال را می‌داد در صورت حمله به ایران، به سوی جنگ پیش خواهد رفت و قدرت نظامی فوق‌العاده ایران باعث هزینه‌های سنگین برای او می شد و موفقیت کسب نمی‌کرد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جمع خبرنگاران با توجه به سالروز حمله به پایگاه عین‌الاسد در پاسخ به این سوال که چرا آمریکا علی‌رغم تهدید ایران که اگر به شهادت سردار سلیمانی پاسخ بدهید ۵۲ نقطه در ایران مورد هدف قرار می‌دهیم اما بعد از حمله به عین‌الاسد هیچ کاری نکرد گفت: مسئله شهادت سردار سلیمانی موج مودت در کشور ایجاد کرد و آمریکایی‌ها فکر می‌کردند ایران مثل بقیه کشورها امکان پاسخگویی برای آن وجود ندارد.

 

امام جمعه دهدشت ادامه داد: آمریکا این احتمال را می‌داد در صورت حمله به ایران، به سوی جنگ پیش خواهد رفت و قدرت نظامی فوق‌العاده ایران باعث هزینه‌های سنگین برای او می شد و موفقیت کسب نمی‌کرد.

 

وی افزود: این اولین سیلی ایران به آمریکا نبود، ما پهباد پیشرفته آمریکا را زدیم و سکوت کردند، پایگاه عین‌الاسد دورترین پایگاه محافظتی آمریکا بوده، وفتی نتوانست از پایگاه دور خود محافظت کند قطعا از پایگا‌ه‌های نزدیک خود نمی‌توانست محافظت کند به این دلیل احتمال جنگ سخت تبعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در منطقه برای او داشت و هیمنه پوشالی آن از بین می‌رفت.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: حمله به عین‌الاسد ضربه محکم به حیثیت آمریکا بود.

 

وی در خصوص سکوت آمریکا در قبال خسارات وارده به پایگاه عین‌الاسد گفت: اولین دلیل آمریکا در این خصوص، کاهش تأثیرات این حمله موشکی بود، چون اگر بولد می‌شد دیگر نمی‌توانست سامانه‌های دفاعی گران قیمت خود را به کشورهای منطقه بفروشد و ضربه اقتصادی مهلک به او وارد می‌شد.

 

وحدانی‌فر در همین راستا ادامه داد: ترسی که در پایگا‌ه‌های مختلف آمریکا می‌افتاد برایش قابل کنترل نبود و ترور زودهنگام خود را رقم می‌زد.

 

وی سیاست رسانه‌های آمریکایی را مخفی‌کاری عنوان و تصریح کرد: علی‌رغم همه سانسورها، اما خود رئیس جمهور وقت آمریکا از یازده تا پنجاه نفر را ضربه مغزی اعلام کرد.

 

امام جمعه دهدشت گفت: کسانی که در شهادت سردار سلیمانی نقش داشتند از عاملین تا قاتلین منتظر انتقام سخت باشند هر چند مهم‌ترین سیلی و انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا است و برگردند بروند خلیج خوک‌ها مدیریت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت