پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1401 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 130372

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا:

ویژه برنامه دورهمی خوشنویسان بلادشاپور در دهدشت برگزار شد

فرماندار کهگیلویه با یاداوری موضوع ولایت و با بیان وظایف زنان دینی،اسلامی و فاطمی عنوان کرد:باید همواره روایتی از فاطمه زهرا را در زندگی جاری و ساری کنیم و به اندیشه این بانوی بزرگوار عمل کنیم.

صدای جنوب:

عصر روز گذشته در فرهنگسرای کوی آزادگان دهدشت ویژه برنامه دورهمی خوشنویسان بلادشاپور به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر با حضور فرماندار ،رئیس دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت ،روسای ادارات تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان کهگیلویه و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

 

در این ویژه برنامه هنرمندان به نگارش خط به رسای جایگاه حضرت فاطمه زهرا و مقام مادر پرداختند.

 

 

سید عبدالعزیز در حاشیه این آیین افزود: حضرت زهرا در زندگی کوتاه مدت خود ابعاد شخصیتی گسترده ای از جمله بعد سیاسی و تبیین گری داشت

 

 

 

 

وی با یاداوری سخنان رهبر انقلاب بر جهاد تبیین تصریح کرد: بصیرت افزایی و روشنگری لازمه معرفت،ارزش و منزلتی است که زن در جامعه اسلامی دارد.

 

 

 

موسوی خواستار تبیین نگاه قرانی ، دینی به زن و نقش زن در جامعه اسلامی شد و بیان کرد: نباید اجازه دهیم نگاه فرهنگ منحط غربی به زنان جامعه ایرانی القا و تحت تاثیر قرارشان دهد.

 

وی یکی از ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا را جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: همواره در عمر کوتاه خود از خلافت، امامت و جانشینی حضرت علی (ع) نه از باب همسری بلکه از باب ولایت و امامت امیرالمومنین دفاع می کرد.

 

 

فرماندار کهگیلویه با یاداوری موضوع ولایت و با بیان وظایف زنان دینی،اسلامی و فاطمی عنوان کرد:باید همواره روایتی از فاطمه زهرا را در زندگی جاری و ساری کنیم و به اندیشه این بانوی بزرگوار عمل کنیم.

 

 

موسوی رساترین و گویاترین زبان تبیین را زبان هنر خواند و بیان کرد: زبان هنر وقتی که زبان بلیغ معارف دینی باشد و ابعاد شخصیتی فاطمه زهرا و سیره فاطمی را در جامعه رواج دهد ارزشش دوچندان می شود.

 

 

وی با اشاره به رسالت تبیین و تبلیغ خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان و نظام سرمایه داری به میدان آمده اند تا با تهی کردن زن از شرایط اصلی و اساسی خود ضربه های کاری را به جامعه زنان ما وارد کنند هنرمندان بویژه بانوان نقش پررنگ تری در تبیین سیره فاطمی دارند.

 

 

در پایان از این خوشنویسان تجلیل و تقدیر شد.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت