پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 دی 1401 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 130539

خداحافظی معاون عمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمدضمن تمجید از عملکرد استاندار، افزود: در سفر اول رئیس جمهور در یک پیگیری مصرانه و بی سابقه اعتبارات متمم سفر از اعتبارات خود سفر بیشتر بوده است.

صدای جنوب

در نشست شورای برنامه ریزی، کیامرث حاجی زاده طی سخنانی گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان می‌خواهم که نسبت به بیان عملکرد خدمات نظام برای رسانه‌ها اقدام کنند.
کیامرث حاجی زاده ضمن تمجید از عملکرد استاندار، افزود: در سفر اول رئیس جمهور در یک پیگیری مصرانه و بی سابقه اعتبارات متمم سفر از اعتبارات خود سفر بیشتر بوده است.

معرفی یک مدیر جدید به شورای برنامه ریزی / حلالیت طلبی و خداحافظی معاون استاندار

حاجی زاده ادامه داد: فقط در حوطه عمرانی و زیرساخت در حالی که اعتبارات سفر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود، اعتبارات سفر بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است این در حالی است که در حوزه‌های اقتصادی و بخش‌های دیگر هم اعتبارات متمم بسیار بیشتر از خود سفر بوده است.
وی گفت: گاهی بحث از تخصیص می‌شود که باید به این آمار توجه شود که در دو سال اخیر بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تخصیص نقد داشته ایم که فقط ۷۰۰ میلیارد مربوط به راهداری بوده است.
حاجی زاده در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌ها گفت: برخی مدیران ریسک کردند پروژه‌های خود را به مناقصه برده اند، اما برخی دستگاه‌های دیگر هنوز این اقدام را انجام نداده اند.
وی افزود: بحث اعتبارات مانند قبل نیست و تخصیص‌ها به وزارتخانه‌ها اعلام شده است و مدیران استانی باید با تلاش و پیگیری این تخصیص‌ها را از وزارتخانه مربوطه پیگیری کنند.
وی با بی سابقه خواند اقدامات این دوسال در طول تاریخ استان افزود: در حوزه سدسازی، برخی از سد‌ها در حال آبگیری، برخی در حال تجهیز کارگاه، برخی مجوز زیست محیطی گرفته اند و برخی را هم استاندار در حال پیگیری است.
حاجی زاده در بخش پایانی سخنان خود ضمن تمجید از عملکرد استاندار گفت: با اجازه استاندار در این شورا اعلام می‌کنم که من از این مسئولیت در استان خداحافظی می‌کنم و اکنون هم به دلیل کمک به مسئولین استان در بحران‌های اخیر در خدمت شما هستم و از همین تریبون از همه مدیران اگر احیانا موجب آزردگی خاطر شده ام، طلب حلالیت دارم.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت