پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1401 ساعت 07:11:: شناسه خبر: 131323

مجتمعی در کهگیلویه و بویراحمد که تحسین مردم ایران را در پی داشت/استقبال از غرفه استان در یک نمایشگاه بین‌المللی

مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری یاسوج در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران شرکت کرد.

توکل آزادی ؛ مدیر مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج در این باره به خبرنگاران گفت:

امسال برای نخستین بار یک مجتمع تفریحی ، گردشگری و ورزشی از استان کهگیلویه و بویراحمد در مهمترین نمایشگاه گردشگری ایران حاضر شده است.

در این نمایشگاه با وجود حضور مجتمع های درجه یک و مهم خوشبختانه برای روز نخست شاهد استقبال خوبی از این مجموعه و غرفه گردشگری استان بودیم.

اگرچه در این نمایشگاه و فرصتی که دست داده معرفی جامع و خوبی از امکانات مختلف هتل المپیک باقری شامل «امکانتت اقامتی لوکس، استخر، ماساژ، بدنسازی، بیلیارد، بولینگ، گیم نت، رستوران گردان، سالن اجتماعات ۲۵۰ نفره، شهر بازی و…» داریم اما اولویت را به معرفی جاذبه های این استان برای مردم قرار دادیم. چرا که معتقدیم با معرفی درست ظرفیت های این استان در نهایت نه تنها یک شخص خاص که همه واحد‌های تجاری، صنعتی، خدماتی و عمومی بهره مند خواهند شد.

آزادی ادامه داد:

اتفاقاً برای بسیاری از مراجعان داشتن مجتمعی در استان با کنار هم قرار دادن همه امکانات اقامتی، تفریحی، ورزشی، هتلینگ، سرگرمی و رستورانی در یک فضا منحصر به فرد بود

به هر ترتیب خوشحالیم با نام این استان چهار فصل حضور پیدا کردیم و توانستیم مردم و مراجعان سخت پسند این نمایشگاه بین المللی به استان و مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج را با شروعی خوب جلب کنیم.

به گزارش صدای جنوب ، غرفه ۹ در سالن ۳۸b متعلق به مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج است.

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت