پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اسفند 1401 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 132720

پیگیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر نیرو به قطعی آب گچساران پایان داد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دیدار با وزیر نیرو معضل ۶روزه قطعی آب گچساران را پیگیری کردیم که با دستور سریع ایشان در ظهر امروز (سه شنبه ) مشکل آب این شهر رفع شد

سید علی احمدزاده روز سه شنبه در دیدار با علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در تهران اظهار کرد: آب آشامیدنی بخش قابل توجهی از مشترکان گچسارانی از حدود ۶ روز پیش تاکنون قطع است و این امر موجب نگرانی شهروندان این شهرستان شده است.

وی افزود: خرابی همزمان ۲ دستگاه الکتروپمپ مستقر در ایستگاه پمپاژ منطقه خیرآباد موجب بروز قطعی آب در چند روز گذشته شده که ظهر امروز طبق دستور وزیر نیرو باید آب این شهر به طور کامل وصل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در این دیدار تامین اعتبار برای شبکه انتقال آب از سد تنگ سرخ به شهر یاسوج و تامین اعتبار در بودجه ۱۴۰۲ برای شبکه آب شرب چهار شهر در کهگیلویه جزو دیگر مصوب بود.

احمدزاده عنوان کرد: همچنین احیای مجوز احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۷۵۰ خیرآباد صادر شد.

وی ادامه داد: دستور بررسی احداث سد شیو، تدبیر و مدیریت ساخت سد آبریز از دیگر اقدامات انجام شده در دیدار با وزیر نیرو بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از سد شیو کشاورزی منطقه رونق جدی خواهد گرفت و قرار است ۳۵ هزار هکتار زمین را آبیاری کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت