پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1402 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 134740

جشن تجلیل از دانش آموزان سمپادی کهگیلویه برگزار شد

با حضور مدیر آموزش و پرورش و کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوم جشن تجلیل از دانش آموزان برتر استعداد های درخشان دخترانه فرزانگان دهدشت برگزار شد.

تجلیل کهجنوب:

با حضور مدیر آموزش و پرورش و کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوم جشن تجلیل از دانش آموزان برتر استعداد های درخشان دخترانه فرزانگان دهدشت برگزار شد.

فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه در این آیین ضمن تبریک روز معلم و هفته مقام معلم به تشریح جایگاه معلم پرداخت و گفت:در جوامعه توسعه یافته معلمین بهترین جایگاه را دارند به گونه ای که در برخی کشورها در اتوبوس ها هم صندلی مخصوص قرار می دهند.

فاطمی زاده اثرگذاری معلم را برجسته دانست و اظهار داشت:معلم با حضور و نقش آفرینی در جامعه به ترقی و رشد جامعه می اندیشد و جامعه ای که معلمانش تکریم شوند به کمال می رسد.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه دانش آموزان سمپادی را به کسب مهارت های مختلف دعوت کرد و گفت:ما در آموزش و پرورش به دنبال تربیت آدم های تک بعدی نیستیم و در تمام اسناد بالادستی که برای آموزش و پرورش تدوین و پیش بینی شد تربیت های اخلاقی،اعتقادی،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،زیستی و زیبایی شناسی و هنر وجود دارد.

وی ادامه داد:این مهارت ها در دل محتوای آموزشی برای شما پیش بینی شده است و موفقیت شما در گرو کسب نسبی این مهارت هاست.

در این آیین از نماینده اولیا و مربیان،دبیران و دانش آموزان برتر علمی،فرهنگی،هنری،ورزشی،قرآنی و عفاف و حجاب دوره اول و دوم متوسطه دخترانه فرزانگان تجلیل شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت