پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اردیبهشت 1402 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 135172

ضرغامی: پارک آبی یاسوج نمونه‌ای موفق برای تامین نیاز شادی جامعه است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجموعه پارک آبی یاسوج را نمونه ای موفق برای ایجاد امکانات تفریحی سالم و هیجان‌انگیز برای مردم دانست و گفت: با توجه به نیاز روز افزون عموم مردم جامعه به شادی، این پارک می تواند نمونه‌ای برای ایجاد مجموعه های گردشگری و تامین حداقل نیاز شادی جامعه باشد.

به گزارش صدای جنوب  سید عزت الله ضرغامی در ادامه سفرش به شهرستان یاسوج و در حاشیه بازدید از پروژه تازه تاسیس پارک آبی این استان با بیان این که با توجه به سفرهای استانی که تاکنون داشته ام، این مجموعه یکی از بهترین مکان های استاندارد تفریحی و هیجان انگیز در کل کشور است، گفت: پروژه های تفریحی بسیاری در مناطق مختلف کشور برای عموم مردم ایجاد شده که یکی از بهترین آن ها همین پارک آبی یاسوج بوده که حدود یک ماه است آغاز به کار کرده است.

ضرغامی از یکی از بهترین موزه های کشور بازدید کردیم که در سطح بالایی استانداردهای جهانی را حفظ کرده است.

او با بیان این که پروژه پارک آبی یاسوج از چیزی حدود ۳۴ میلیارد تومان تسیهلات بانکی بهره برده و چیزی نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان هم از سوی خود سازندگان و متولیان پروژه سرمایه گذاری شده است، افزود:ظرفیت و ارزش فعلی این مجموعه دو برابر هزینه ای است که تاکنون پرداخت شده است. بنابریان می توان گفت که پروژه پارک آبی یاسوج به عنوان نمونه یک سرمایه گذاری مناسب در این شهرستان قلمداد می شود.

ضرغامی با اشاره به این که طراحی و معماری این پروژه تفریحی برای تمامی گروه های سنی و جنسیتی مناسب است، ادامه داد: پارک آبی یاسوج ارائه دهنده خدمات تفریحی و بهداشتی سالم و هیجان انگیزی است که توانسته به چیزی حدود هزار نفر به طور هم زمان ارائه خدمت کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر این که نیاز روز افزون عموم مردم جامعه به شادی، ایجاد چنین مکان های تفریحی را ایجاب می کند، اظهار کرد:  پارک آبی یاسوج می تواند نمونه ای مناسب برای ایجاد مجموعه های گردشگری به منظور ارائه تفریحات سالم و تامین حداقل نیاز شادی جامعه باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت