پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1402 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 135247

تجهیز کتابخانه های شرکت نفت گچساران به ۳۰۰۰ جلد کتاب

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: طی اردیبهشت‌ماه سال گذشته ۳ هزار و ۴۹۸ جلد کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خرید و به کتابخانه‌های شرکت تزریق شده است.

صدای جنوب؛

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: طی اردیبهشت‌ماه سال گذشته ۳ هزار و ۴۹۸ جلد کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خرید و به کتابخانه‌های شرکت تزریق شده است.
ابوالحسن غلامی اظهار کرد: با وجود سرعت سرسام‌آور رشد علم و فناوری، جایگاه کتاب و کتابخوانی هیچ‌گاه ارزش و اهمیت خود را از دست نداده است.
وی بیان کرد:در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهمیت آن، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران همواره به این مهم توجه خاصی داشته است.
مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی و لزوم نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه  بزرگ کتاب در باشگاه مهرگان از اقدامات امور فرهنگی شرکت نفت گچساران در راستای توجه به فرهنگ‌سازی مطالعه و کتاب بوده است.
غلامی عنوان کرد: در حال حاضر در این شرکت ۷ کتابخانه برای استفاده کارکنان و خانواده آنها وجود دارد.
مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: کتابخانه آزادی، کودک و نوجوان آزادی کتابخانه باشگاه مهرگان، کتابخانه کودک و نوجوان مهرگان برای استفاده کارکنان و خانواده و ۳ کتابخانه در مناطق خارج از ناحیه و تاسیسات شامل کتابخانه پازنان، کتابخانه نرگسی و کتابخانه بی‌بی حکیمه یک برای استفاده کارکنان نفت و گاز این شهرستان پیش‌بینی شده است.
غلامی بیان کرد: طی سال گذشته بیش از ۸ هزار نفر از سالن مطالعه کتابخانه‌های شرکت استفاده کرده‌اند.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۶ هزار ۴۰۰ نفر عضو کتابخانه‌های این شرکت هستند.
مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: تعداد ۳۴ هزار جلد کتاب‌ در کتابخانه‌‌های شرکت نفت و گاز گچساران موجود است.
غلامی اضافه کرد: طی اردیبهشت‌ماه سال گذشته ۳ هزار و ۴۹۸ جلد کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خرید و به کتابخانه‌های شرکت تزریق شده است.
مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تاکید بر اهمیت کتاب و فرهنگ کتابخوانی اظهار کرد: طی دو سال گذشته افزون بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خرید کتاب‌های جدید و مورد نیاز در حوزه‌های مختلف هزینه شده است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت