پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1402 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 136288

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد:

هفته جهاد کشاورزی فرصتی برای بیان عملکرد دولت و نظام است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد هفته جهاد کشاورزی را فرصتی مغتنم برای معرفی عملکرد یکساله این سازمان به عنوان مجموعه ای از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم دانست.

صدای جنوب:

سید علی معتمدی پور در آستانه هفته جهاد کشاورزی و در جمع معاونین و مدیران این سازمان ضمن اشاره به آیه شریفه “قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله” در نماد وزارت جهاد کشاورزی گفت: این آیه در اولین بیانیه سیاسی امام خمینی (ره) آمده و در واقع انقلاب با آن آغاز شده است و وجود آن در نماد وزارت جهاد کشاورزی نشان از تقدس و اهمیت این ارگان مهم در نظام جمهوری اسلامی دارد.

 

وی افزود همان گونه که نماد وزارت جهاد کشاورزی در برگیرنده مضامین و آرمانهای بلند این نهاد مقدس است، این وزارتخانه همواره اهداف عالیه رهبر کبیر انقلاب را سرلوحه برنامه ها و وظایف خود قرار داده و همان طور که پیش از این در دفاع مقدس، محرومیت زدایی و تمام عرصه ها پیشگام بوده است امروزه نیز می‌کوشد در زمینه اقتصاد، معیشت و امنیت غذایی انجام وظیفه نماید.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: آنچه امروزه کشور، نیاز دارد هموار نمودن عرصه تولید برای کشاورزان و حمایت از آنان است و باید همه با همت جهادی پای کار بوده و دست به دست هم داده و با شعار “همه با هم” برای به حداکثر رساندن تولید تلاش نماییم.

معتمدی پور بازنشستگان ایثارگر را ذخایر ارزشمند منابع انسانی سازمان نامید و بر تجلیل از ایثارگران در هفته جهاد کشاورزی تاکید نمود.

وی اظهار داشت: به پاسداشت زحمات کارمندان خدوم جهاد کشاورزی در نقاط مختلف استان، گروه هایی به نمایندگی از رئیس سازمان، جهت انعکاس مسائل و پیشنهادات همکاران حضور خواهند یافت.

 

معتمدی پور در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش صدا و سیما در افکار عمومی اشاره نموده و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی مدون، بتوان شکوه دستاوردهای بزرگ بخش کشاورزی را در این هفته به نحوه شایسته ای تبیین نمود.

متولی ارشد بخش کشاورزی استان در پایان سخنان خود ابراز داشت: مهم این است که همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم، تعهد و احساس مسئولیت خود در قبال مردم و جامعه را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم.

 

پیش از سخنان معتمدی پور در این جلسه نماینده ولی فقیه در سازمان، ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی درباره حفظ آبرو سخن گفت و عنوان کرد: آبروی مومن به اندازه خون بهای انسان ارزشمند است و به سخنی از امام علی (ع) اشاره نمود که هر کسی نمیخواهد آبرویش ریخته شود از جدال با دیگران بپرهیزد.

گفتنی است هفته نکوداشت جهاد کشاورزی امسال با شعار “جهاد کشاورزی، امنیت غذایی، گشایش در سفره مردم” از ۲۱ تا ۲۷ خرداد ماه جاری برگزار می‌شود

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت