پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 خرداد 1402 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 136396

اهدای لوح تقدیر کارکنان جهادکشاورزی به فرماندار کهگیلویه

در چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی، مدیر و جمعی از پرسنل جهادکشاورزی کهگیلویه با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

صدای جنوب:

به مناسبت بزرگداشت هفته جهادکشاورزی، مدیر وجمعی ازپرسنل  جهادکشاورزی کهگیلویه با فرماندار این شهرستان دیدارکردند.

در این دیدار کیومرث روزیان با برشمردن گوشه ای از موفقیت های جهادکشاورزی اظهارداشت: تولید محصول گندم رشد سه برابری داشته و به میزان ۳۲هزارتن رسیده که بی سابقه است.

مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه بابیان اینکه ۱۴۲کمباین کاربرداشت راانجام دادندخاطرنشان کرد: برداشت محصول استراتژیک کلزا نیز به ۵۵٠تن رسید.

وی بابیان اینکه در جهش تولید وکشت قراردادی نیز مقام اول استان راکسب کردیم، ادامه داد: تغییرالگوی کشت و ممنوع شدن کشت محصولات آب بر در اولویت کاری این مدیریت است.

روزیان به تنظیم بازار کهگیلویه علی رغم همه مشکلات نیز اشاره کردوگفت: بیش از۱۸٠٠تن کالای اساسی ازجمله مرغ منجمد، برنج وشکر تاکنون توزیع شده است.

روزیان خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی کهگیلویه در حال اجرای ماده ۵۴ بوده و رفع تداخلات اراضی با ۱۷۵ پلاک بیشترین را در سطح استان برای نقشه برداری و جانمایی انجام خواهد داد.

وی با اشاره به طرح کاداستری امور اراضی، بیان کرد: در نقشه برداری طرح کاداستر ۸۸۲ پرونده به میزان یکهزار و ۶۶۸ هکتار تحویل اداره ثبت و صدور سند تک برگ برای کشاورزان شده است.

رشدواگذاری ماشین آلات کشاورزی به کشاورزان، توجه ویژه به توسعه باغات، انجام سراب بندی، توزیع گسترده کودشیمیایی مورد نیازکشاورزان، تشکیل پرونده خسارت واحدهای کشاورزی،شرکت در عملیات اطفای حریق در مزارع و بازرسی روزانه ازصنوف مختلف بازار کهگیلویه از جمله مواردی بود که کیومرث روزیان در این دیدار بیان کرد.

در این دیدار فرماندار کهگیلویه نیز بابیان اینکه خدمات جهاد سازندگی در همه مناطق پس ازسالها همچنان نمایان است، از مدیر وپرسنل جهادکشاورزی کهگیلویه خواست باهمان انگیزه وروحیه به مردم خدمت رسانی نمایند.

سیدعبدالعزیز موسوی اصل گفت: عملکرد جهاد کشاورزی کهگیلویه در ماه های اخیر قابل تقدیر است وبرای توسعه کهگیلویه باید به رونق کشاورزی توجه ویژه نماییم.

وی افزود: در کمیته برنامه ریزی اعتبار مناسب به طرح های کشاورزی اختصاص خواهد یافت.

دز ادامه لوح تقدیر کارکنان جهادکشاورزی کهگیلویه به پاس حمایت سیدعبدالعزیز موسوی اصل فرماندار کهگیلویه از طرح ها وبرنامه های جهاد کشاورزی  در این شهرستان اهدا شد.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت