پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 خرداد 1402 ساعت 07:03:: شناسه خبر: 136593

بازدید سرزده معاون توسعه و منابع استانداری از شرکت برق استان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از شرکت توزیع نیروی برق استان بازدید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از شرکت توزیع نیروی برق استان بازدید کرد.
مرادعلی پیوند در این بازدید ضمن گفت‌و‌گو با مراجعه کنندگان و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق، بر اقدامات جهادی و مدیریت مطلوب شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد.
وی با حضور در بخش‌های مختلف واحدهای این اداره کل با برخی کارکنان نیز در خصوص مسائل و مشکلات و نحوه فعالیت آنان گفت‌وگو کرد.
پیوند تصریح کرد: مراجعان به دستگاه‌ها باید تحت هر شرایطی پاسخ قانع‌کننده و منطقی دریافت کنند تا در پیچ و خم ادارات سرگردان نشوند.
وی با تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد کارکنان دستگاه‌ها و نحوه خدمات‌رسانی آنها به مردم، از ادامه بازدیدهای سرزده از ادارات و سازمان‌های استان خبر داد و گفت: این بازدیدها معیار خوبی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی هستند و مدیران نیز باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به گرم شدن هوا و احتمال قطعی برق می طلبد مردم و دستگاه های مختلف مصرف برق را مدیریت کنند تا با مشکلی مواجه نشویم.
پیوند بر توجه به امر مهم بهره‌وری در شرکت توزیع نیروی برق تاکید کرد و گفت: کمیته بهره‌وری این شرکت تشکیل شود و نسبت به مسئله بهروری، صرفه جویی و مدیریت انرژی برق به خصوص در فصل گرما برنامه داشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال وضعیت بهره‌وری در استان بهبود یابد.
پیوند با اشاره به شبهات ایجاد شده جذب نیرو در شرکت توزیع برق استان گفت: هرگونه جذب نیرو در ادارات استان باید به صورت قانونی صورت گیرد.
وی بر رسیدگی به خواسته کارکنان شرکت نیروی برق استان تاکید کرد و یادآور شد: کارگروهی در این خصوص تشکیل و موارد مطرح شده با حضور استاندار بررسی می شود.
معاون توسعه و منابع استانداری یادآور شد به منظور بررسی روند مدیریتی در سطح شهرستان‌ها و پیگیری امور مربوط به تسهیل‌گری خدمات‌رسانی به مردم و انجام درست کارهای اداری بازدید سرزده از ادارات استانی و شهرستانی صورت می گیرد.
پیوند اظهار داشت: این بازدیدها در جهت تلاش برای بهره‌وری بیشتر دستگاه‌های اداری در شهرستان ها و تحت عنوان پیگیری‌های ویژه امور مردم به دستور دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد می باشد

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت