پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 خرداد 1402 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 136655

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دولت مردمی سیزدهم گردنه های سختی را پشت سر گذاشته است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت سیزدهم ۲سال پیش در حالی کارخود را آغاز کرد که کشور با مشکل بزرگ و رنج آور بیماری کرونا، بدهی و دیگر مسائل دست و پنجه نرم می کرد اما از آن زمان تاکنون بسیاری از کارها به نتیجه رسیده و کارهای بزرگی هم در حال انجام است.

صدای جنوب:

سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری که با حضور سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم در حالی پای کار آمد که کشور با مشکل بزرگ و رنج آور بیماری کرونا مواجه بود، روزانه ۴۰ هزار نفر در کشور به این ویروس منحوس مبتلا می شدند و نزدیک به ۷۰۰ نفر هم جان خود را از دست می دادند.

 

استاندار  با اشاره به اینکه در این شرایط بیماری کرونا، تنها ۱۵ میلیون نفر در کشور واکسیناسیون شده بودند، افزود: با ارتباط گیری رئیس جمهور دولت سیزدهم با رئیس جمهور چین، واکسن وارد کشور شد از طرفی هم دانشمندان ایرانی واکسن تولید کردند.

احمدزاده بیان کرد: قبل از اینکه دولت سیزدهم پای کار بیاید مردم برای اینکه واکسینه شوند عازم کشورهای همسایه در شمال کشور می شدند اما با اقدامات خوب صورت گرفته جمعیتی که بر علیه کرونا واکسن شدند به ۶۰ میلیون نفر رسید.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بدهی های دولت گذشته، عنوان کرد: دولت سیزدهم در حالی کار را در دست گرفت که ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق دولت قبل بود و در هر ماه ۱۱ هزار میلیارد تومان بدهی را پرداخت می کرد.

وی ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد از همان ابتدای انتصاب به عنوان استاندار، کار را از دورترین نقطه استان از سیلاب و کلوار و زیلایی شروع کردم.

احمدزاده با اشاره به اینکه در شرایطی که مناطق مختلف استان در رنج و سختی بود کار را آغاز کردیم و ادعا نمی کنیم که همه کارها به نتیجه رسیده و در بسیاری از مناطق کار در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در برخی از روستاهای این استان مردم برای عبور از رودخانه از گرگر ( پل چوبی معلق )استفاده می کردند که شرایط سخت و رنج آوری برای کودکان و زنان این مناطق بود، افزود: عملیات ساخت پل بر روی رودخانه ای در روستای شهید طیب انجام شده و منتظریم سطح آب فروکش کند تا عرشه پل نصب شود.

وی تاکید کرد: بهسازی جاده روستای قیام انجام شده و هر تعهدی که دولت در این روستا داده به سرانجام رسیده است.

احمدزاده با اشاره به اینکه به عنوان خادم این ملت هر جایی که توانستم کار انجام دادم و هر جایی هم نتوانستیم به دروغ متوسل نشدیم و حقیقت را به مردم بیان کردیم، گفت: در دولت مردمی جهادی پای کاریم و صادق الوعده هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کلام مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی سازی کارها نباید بر زمین بماند، افزود: آیت الله دکتر رئیسی هم بر اجرایی شدن بیانات معظم له در این خصوص تاکید دارند و مردمی شدن کارها جنبه مشروعیت، مقبولیت و قانونی دارد.

 

احمدزاده با بیان اینکه همه مدیران مکلف به مردمی سازی کارها در دستگاه های اجرایی خود هستند، عنوان کرد: فتنه ۸۸ زمانی خنثی شد که مردم در ۹ دی علیه فتنه گران به خیابان آمدند، سال گذشته هم که عده ای تلاش داشتند کشور را به حاشیه ببرند شاهد راهپیمایی باشکوه در ۲۲ بهمن و از بین رفتن نقشه های دشمنان بودیم.

 

وی اظهار کرد: دو سال پیش در چنین روزی مردم به دولت مردمی و عدالت محور آیت الله رئیسی رای اعتماد دادند و امروز را روز ایمان و امید نام گذاری کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بنیه و اساس انقلاب اسلامی مردمی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که مردم در کنار امام قرار گرفتند.

احمدزاده با اشاره به موضوع مردمی سازی مدنظر دولت سیزدهم، عنوان کرد: هر جایی از ظرفیت مردم استفاده کردیم موفق بودیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم سبب ماندگاری مدیران می شود، گفت: برخی مدیران آنطور که انتظار می رود از عملکرد دولت دفاع نمی کنند که از آنها گلایه دارم.

در پایان این مراسم با حکم سید علی احمدزاده استاندار، حجت الاسلام امیر مردانی به عنوان دستیار استاندار در امور مردمی سازی دولت در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت