پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 تیر 1402 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 137724

عامل موفقیت مجموعه دادگستری استان قضات شایسته، انقلابی و عدالت محور است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل موفقیت مجموعه دادگستری استان قضات شایسته، انقلابی و عدالت محور است و نگین تاجی در صدر آنها بوده و از تلاش های وی و سایر همکارانش تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل موفقیت مجموعه دادگستری استان قضات شایسته، انقلابی و عدالت محور است و نگین تاجی در صدر آنها بوده و از تلاش های وی و سایر همکارانش تقدیر و تشکر می کنم.
سید علی احمدزاده در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور حجت‌الاسلام مصدق معاون اول قوه قضاییه برگزار شد، گفت: در قوه قضایه مجموعه وظایفی در کنار هم وجود دارد که در حوزه قضا، رسیدگی به پرونده‌ها، استقلال قاضی و اجرای عدالت مهم بوده که بین قاضی و خدا رابطه است و کسی حق ورود ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین دلیل است که حضرت علی (ع) می‌خواستند حاکم اسلامی و یهودی با یک دید دیده و برخورد شوند.
وی اظهار داشت: وظیفه دوم دستگاه قضایی که فوق‌العاده مهم است اینکه دستگاه قضایی یک دستگاه حاکمیتی بوده و یک رکن اساسی حکومت جمهوری اسلامی به دستگاه قضا وابسته است و بسیاری از وظایف مهم حاکمیتی در این دستگاه می باشد.
احمدزاده تصریح کرد: سازمان های مختلف مثل بازرسی کل کشور که وظیفه کشف و خنثی کردن فسادها را بر عهده دارد، سازمان ثبت اسناد و املاک که سرنوشت املاک مردم به این سازمان است و سازمان زندان ها که وظیفه اصلاح رفتار زندانیان و بازگشت آنها به جامعه یا محاکمه را بر عهده دارد همه در دستگاه قضایی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در رعایت حقوق مردم که بخش حاکمیتی است و استحکام نظام حکومتی نقش فوق العاده موثری داشت و کارهای اثرگذار و دارای ارزش گذاری بالا انجام داد که در شورای تامین بارها این موضوع را شاهد بودم.
وی بیان کرد: یکی از دلایلی که استان ما در فتنه های اخیر سفید بود و شهرها آرام بود تدبیر آقای نگین تاجی در مباحث حکومتی و حاکمیتی است، به عنوان رئیس شورای تامین استان شهادت می دهم که آقای نگین تاجی به همراه معاونین، مدیران و سایر قضات نقش سازنده ای در آرامش استان در حوادث اخیر داشتند.
احمدزاده بیان کرد: مجموعه موفق دادگستری استان مدیون این قضات شایسته، انقلابی،عدالت محور است و از تلاش های آقای نگین تاجی و سایر همکارانش تقدیر و تشکر می کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر و تحول را امر عادی تلقی کرد و گفت: خوب بودن به معنای عدم تغییر نیست و امیدواریم با حضور آقای افراسیاب شاهد پیشرفت های بیشتری در حوزه قضایی استان باشیم.
در پایان از زحمات حسن نگین تاجی تقدیر و محبوب افراسیاب به عنوان رئیس کل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت