پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1402 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 138329

اختصاص اعتبار ۵.۳ هزار میلیاردی به راه‌های شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل اعتبارات دور دوم سفر دولت به استان مبلغ قابل توجهی به حوزه‌ راه‌های شهری و روستایی استان اختصاص داده شد.

به گزارش. صدای جنوب از یاسوج، جهانگیر شاهینی در برنامه زنده گفت‌وگوی شبکه استانی دنا با اشاره به اینکه پیگیر ماده ۲۳ طرح‌های بزرگ عمرانی استان هستیم، گفت: مجوز ماده ۲۳ محور گچساران به گناوه در حال نهایی شدن است که با بازگشایی این محور تحولات بزرگی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان استعدادهای خوبی دارد که نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: یکی از پتانسیل‌های این استان نیروی انسانی فعال است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی منابع طبیعی و وجود گونه‌های گیاهی نادر را از دیگر استعدادهای این استان دانست و عنوان کرد: دو هزار گونه گیاهی در استان وجود دارد که برخی از آنها نادر هستند اما سوالی که مطرح می‌شود اینکه چه میزان از این گونه‌های گیاهی استفاده کردیم و چه تعداد در حال از بین رفتن است.

وی با بیان اینکه استان ۱۱ پهنه اقلیمی دارد، گفت: با شناسایی این ظرفیت‌ها می‌توان در جهت توسعه استان برنامه‌ریزی مناسبی انجام داد.

این مسوول بیان کرد: در مجموع از سفر اول رئیس جمهور و سفر دوم به همراه اعتبارات استانی۲۳.۵ هزار میلیارد تومان به استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار در فصل‌های مختلف راه، آب، آموزش، کشاورزی و فصل‌های مختلف هزینه می‌شود.

شاهینی با اشاره به اینکه ۴۸۵ مدرسه سنگی در سطح استان وجود دارد، بیان کرد: از اعتبارات سفر دور دوم به استان ۹۵۰ میلیارد تومان برای مدارس اعتبار در نظر گرفته شد.

این مسوول عنوان کرد: از اعتبارات سفر بالغ بر ۵.۳ هزار میلیارد تومان برای راه‌های شهری و روستایی اختصاص داده شد که این میزان اعتبار به غیر از رقمی است که برای راه‌های اصلی در پیوست قانون و اعتبارات استانی پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت