پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مرداد 1402 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 138374

حکم شهادت «مهرداد بهنام‌اصل» شهید اغتشاشات سال گذشته دهدشت اعلام شد

حکم شهادت «مهرداد بهنام‌اصل» شهید اغتشاشات سال گذشته دهدشت با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسوولانی استانی و شهرستانی، این شهید والامقام به خانواده‌اش اعلام شد.

شهید مهرداد بهنام‌اصل در تاریخ ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۱ در ایام اغتشاشات بی‌گناه به شهادت رسید و طبق شواهد و مستندات، شهادت وی تأیید شد.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از این گفته بود که در مرکز استان اغتشاش منجر به تخریب و تعرض به نیروهای انتظامی وجود نداشت اما در مرکز استان بنا بر فراخوان‌های رسانه‌های معاند، تعداد بسیار معدودی در برخی از نقاط شهر جمع شدند که با توجه به هوشیاری شورای تأمین و نیروی نظامی و انتظامی، این موضوع در همان روزهای نخست جمع شد، اما در دهدشت، شدت حوادث فرق کرده بود چون تجمعی شکل گرفت که تا ساعت ۲۱ همان شب ادامه داشت.

سید علی ملک حسینی افزود: به دلیل حمله اغتشاشگران به سمت فرمانداری و تیراندازی که اتفاق افتاد، ۲ نفر در آن حادثه کشته شدند و بعد از آن ۲ بار تعدادی اقدام به تجمع کردند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خساراتی به برخی از اموال شهرداری رسید و یکی از بانک‌ها خسارت جزئی دید که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی، این افراد، تعدادی شناسایی و بازداشت شدند.

حسینی همان ایام اغتشاشات سال گذشته اعلام کرده بود که پرونده فوت در کهگیلویه هنوز مفتوح است و چیزی احراز نشده است.

طبق شواهد و مستندات، امروز ۱۳ مردادماه شهادت «مهرداد بهنام‌اصل» تأیید و به خانواده اش اعلام شد.

دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت