پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مرداد 1402 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 138400

اصلاح و رفع ۴۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور یاسوج_ اصفهان یکی از محورهای پر تلفات استان است که نصب جداکننده فیزیکی( نیوجرسی) در این محور در دستور کار است.

به گزارش صدای جنوب از یاسوج، عابد محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایمن سازی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز مهمترین اولویت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، گفت: سال ۹۵ تعداد ۵۶ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان شناسایی شد که پیگیری اعتبار و رفع این نقاط در دستور کار قرار گرفت و ۴۵ نقطه به طور کامل اصلاح و رفع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته نسبت به آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز اقدام و ۱۱ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شد که رفع نقاط حادثه‌خیز پنج نقطه از جمله تونل گل زردی تا سرگچینه به طول ۶ کیلومتر که مسیر پرتصادف و مه‌گیری است که در دستور کار است که نسبت به تعریض و دوبانده شدن این مسیر به وسیله نیوجرسی اقدام می‌کنیم‌.

وی بیان کرد: از دیگر نقاط حادثه‌خیز در سطح استان می‌توان به محور باشت_ چرام منطقه لار_ شاه بهرام به طول ۶ کیلومتر، تقاطع تمنک در جاده اصفهان اشاره کرد که اعتبارات آن در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه پیمانکار حوضچه‌های شنی در محور یاسوج_ بابامیدان انتخاب شده است.

این مسوول با بیان اینکه محور یاسوج_ اصفهان به عنوان پرخطرترین محور استان شناخته شده و بیشترین تصادفات در این محور بوده، افزود:  اقدام ویژه‌ای که از ابتدای دولت سیزدهم در استان انجام شده نصب جدا کننده فیزیکی( نیوجرسی) است که سال گذشته ۲۰ کیلومتر نیوجرسی در این محور نصب شد و به همین دلیل در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تنها یک نفر فوتی در این محور داشتیم.

محمدی عنوان کرد: ۴۰ کیلومتر مسیر یاسوج به اصفهان که چهار خطه شده است اما تاکنون مسیر رفت و برگشت آن جدا نشده بود را نیوجرسی نصب می‌کنیم تا نگرانی خانواده‌ها از بین برود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: در محور یاسوج به بابامیدان و لیکک به بهبهان به طول ۷ کیلومتر نصب نیوجرسی در دستور کار است که بخشی از آن در حال احداث است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت