پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1402 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 138423

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان از ۲۰ مرداد تا سوم شهریور میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور است.

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست شورای آموزش و پرورش با تسلیت شهادت سه تن از نیروهای فراجای استان به برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین بار این رویداد ورزشی به میزبانی استان در دو رشته طناب زنی و هندبال در مقطع متوسط اول از ۲۰ مرداد ماه آغاز و تا سوم شهریور ادامه دارد که می‌طلبد همه دستگاه‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد بزرگ در کنار آموزش و پرورش باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه از ظرفیت برخی زیرساخت ها در استان به خصوص در حوزه ورزش بی‌بهره هستیم، گفت: از توان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای ظرفیت‌سازی در حوزه زیرساخت استفاده می‌کنیم تا کار بزرگی برای آیندگان انجام شود اما تا آن موقع تجمیع امکانات صورت گیرد تا مسابقات در خور شانی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه این رویداد ورزشی بازخورد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای استان دارد، گفت: یک هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز از ۳۱ استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند که فرصت خوبی برای معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های استان است چرا که هر کدام از این دانش آموزان می‌توانند نماینده استان در شهرهای خود باشند.

هاشمی‌مهر بیان کرد: همه تلاش مجموعه استان معرفی قابلیت‌های استان برای جذب گردشگر است و آموزش و پرورش توانسته به تنهایی علاوه بر میزبانی از یک رویداد بزرگ ملی در حوزه دانش‌آموزی، گام بزرگی برای معرفی ظرفیت‌های استان در راستای جذب گردشگر بردارد.

به گفته معاون سیاسی استانداری هر کدام از مسوولان دین بزرگی برای معرفی استان جهت رونق صنعت گردشگری بر عهده دارند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی دستگاه‌ها برای همکاری با آموزش و پرورش در جهت برگزاری هر چه بهتر این رویداد بزرگ ورزشی گفت: از روز جمعه ۲۰ مرداد این رویداد ورزشی در سطح استان کلید می‌خورد لذا دستگاه‌ها مواردی را که جهت همکاری در این نشست تعهد کردند را فراموش نکنند.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه رابط هر دستگاهی برای همکاری با آموزش و پرورش مشخص شود گفت: زمان زیادی تا شروع این دوره از مسابقات نداریم که مجددا توصیه می‌کنیم دستگاه‌ها همه توان خود را پای کار بیاورند.

وی در خصوص دستور کار دوم این جلسه که به موضوع سوادآموزی اختصاص داشت، گفت: فرمانداران روسای شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان‌ها هستند اما این شورا تشکیل نمی‌شود که دلیل آن پیگیری شود.

هاشمی‌مهر همچنین از انعقاد تفاهم میان معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش و دستگاه‌های استان در جهت ریشه‌کنی سوادآموزی خبر داد

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت