پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 مرداد 1402 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 138573

صفحه انتخابات صدای جنوب

صدای جنوب: صفحه انتخابات صدای جنوب، مهمترین رویدادهای انتخابات اسفندماه رادراختیار مخاطبان قرار میدهد. **** محمد موحد پیش ثبت نام خود را برای حضور قدرتمند در انتخابات در حوزه کهگیلویه بزرگ انجام داد تا ضمن پایان دادن به تمامی شایعه عا،  بخت خودرابرای یک دوره دیگر بیازماید. *** رضا دهبانی پور در حوزه انتخابیه کهگیلویه، […]

صدای جنوب:

صفحه انتخابات صدای جنوب، مهمترین رویدادهای انتخابات اسفندماه رادراختیار مخاطبان قرار میدهد.

****

محمد موحد پیش ثبت نام خود را برای حضور قدرتمند در انتخابات در حوزه کهگیلویه بزرگ انجام داد تا ضمن پایان دادن به تمامی شایعه عا،  بخت خودرابرای یک دوره دیگر بیازماید.

***

رضا دهبانی پور در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ثبت نام کرد.
به گزارش کبنا، رضا دهبانی‌پور – عضو هیات علمی و استاد علوم سیاسی دانشگاه دانشگاه یاسوج و از چهره‌های سیاسی و فرهنگی استان همزمان با مرحله ثبت نام مقدماتی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ثبت نام کرد.
وی مدیرکلی فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یاسوج، مدیریت مرکز آموزش عالی فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد و مدیریت شوراهای روستایی بهمئئ را در رزومه کاری و مدیریت خود دارد.
این دانش آموخته حقوق بین الملل درچهار سال گذشته یکی از فعالترین چهره‌های سیاسی درحوزه انتخابیه و ارتباط نزدیکی با گروههای مختلف مردمی دارد.

***

محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج پس از انجام ثبت نام خود به خبرنگاران گفت: حضور ما یک مطالبه مردمی است و ما هم باید نسبت به خواست مردم احساس مسئولیت کنیم و این اعتماد به نقس را داریم که قطعاً در جامعه تأثیر‌گذار خواهیم بود، تلاش می‌کنم که به عنوان یک نماینده تاثیرگذار در سطح ملی حاضر شوم. همچنین با توجه به چالش‌های قومی، سیاسی و جغرافیایی سعی می‌کنیم که آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.

 

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اولین هدف ما این است که در ابتدا تأثیرگذار برای همه ملت ایران باشیم و همچنین در سطح منطقه‌ای آسیب‌های سیاسی و قومی را کاهش دهیم، ما امروز باید تعامل و هم‌افزایی داشته باشیم و از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مغفول مانده استان، استفاده کافی و بهینه را ببریم.

 

بهرامی تصریح کرد: ما نماینده رسمی مردم نیستیم اما نگرانی مردم بحث تبعیض و بی‌عدالتی در جذب نیرو‌ها و مواردی دیگر در سازمان‌های مختلف وجود دارد و ما درخواست داریم حقوق همه مردم را رعایت کنند و تشکر از اصحاب رسانه که چشم بینای جامعه بوده و برخی از این موارد را روشنگری کردند.

 

این کاندید انتخابات در خصوث بحث ورود اصلاح طلبان به انتخابات اظهار داشت: علاوه بر نگاه‌های ملی ما باید مقتضیات منطقه‌ای و محلی را مد نظر داشته باشیم و با توجه به شرایط بومی منطقه تصمیم گرفته شد، در رابطه با جریان‌های سیاسی همه باید مشارکت کنند و نسبت به سرنوشت منطقه بی‌تفاوت نباشیم و اولویت مردم نیاز‌های اولیه است.

**

نادر منتظریان نیز پس از ثبت نام در انتخابات گفت: نظام ما از بحران‌های سختی گذر کرده است، یکی از موانعی که مردم را دچار مشکل کرده تبعیض و فساد حاصل سوء مدیریت‌ها است، باید اعتماد عمومی به عنوان سرمایه‌های کشور افزایش پیدا کند؛ مشکلات معیشتی، اقتصاد، بیکاری، نارضایتی، تبعیض و فساد اعتماد عمومی مردم را تنزل داده است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: تکلیفاً و برای رضای خدا و خدمت به مردم در صحنه حضور پیدا کردم، در این مدت اقبال خوبی از سوی مردم به جریان ما به وجود آمده و خواست همگانی است که در این صحنه حضور داشته باشیم؛ تنها کاندیدایی هستم که یک جریان فکری من را همراهی می‌کند و با توجه به نوع نگاه بنده و حرکت من نسبت به جامعه، جریانات مختلف اعتقاد دارند که این توانایی برای حل مشکلات وجود دارد.

 

 

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی گفت: امروز احساس می‌کنم آسیب‌هایی در استان ما وجود دارند که به عنوان نیرو‌های فکری جامعه، به کمک تحصیل کردگان و دلسوزان باید کمک کنیم این آسیب‌ها از جامعه برداشته شود و استان در مسیر توسعه قرار بگیرد،  یکی از معضلات در جامعه ما قبیله گرایی و طایفه گرایی است، علارغم اینکه استان ما استانی عشیره‌ای است و برای نسب‌ها و سبب‌هایمان و طوایفمان احترام قائل هستیم ولی باید تلاشمان بر این باشد که طوایف در کنار هم در صحنه انتخابات بیایند.

 

 

 

این کاندیدای انتخابات افزود: اقبال خوبی از سوی مردم به سمت جریان ما وجود دارد، برنامه‌ریزی می‌کنیم که بتوانیم پس از موفقیت در این صحنه، حتماً از سرمایه‌گذاران در سطح ملی، شرکت‌ها و امکاناتی که در اختیار نظام وجود دارد به استان بیاوریم؛ اولین اولویت بنده اشتغال جوانان است، یقین دارم در فاصله کوتاهی پس از انتخابات می‌توانیم اشتغال پایدار را در بویراحمد بزرگ واحد ایجاد کنیم.

***

 

ریحان محمدپور ده بزرگ نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت در حاشیه ثبت‌نامش در این انتخابات اظهار داشت: آرزو دارم به امید پروردگار با تداوم مهر مردم بزرگوار و عزیز پس از کسب رای لازم بتوانم در مجلس شورای اسلامی خادم لایقی برای مردمم باشم.

 

 

ریحان محمدپور ده‌بزرگی گفت: مشی و مرام ما احترام گذاشتن به همه نامزدهای انتخابات بوده و خواهد بود. مگر می شود ما هم باهم درگیر باشیم هم به مردم خدمت کنیم؛ همه نامزدهای انتخابات برای من و دوستانم مورد احترام هستند و دوست داریم تا همیشه با آنها دوست باشیم و به امید خدا پس از انتخابات در صورت پیروزی بنا دارم از ایده‌های این رفقا در بهبود وضعیت مردم بهره ببرم.

 

 

محمدپور در مورد پیش بینی نتیجه انتخابات گفت: برای پیش بینی هنوز زود است. ولی اگر دوستان و هواداران همچنان بتوانند با همت عالی و پر انرژی‌تر در کنارم ایده‌ها و باورهایی که دارم مرا به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی کنند به امید خدا می‌توانیم در کسب اعتماد و رای مردم اول شویم.

***

غلامرضا تاجگردون خود را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت آماده کرده است.

او در دوره‌های نهم و دهم نماینده مجلس بود و در دوره یازدهم اعتبارنامه وی در مجلس رای نیاورد.

تاجگردون در گچساران طرفداران زیادی دارد و به نوعی مردم منتظر ثبت نام وی بودند.

 

 

****

حجت الاسلام بزرگواری  در پاسخ به این سووال که آیا برای انتخابات ثبت نام می‌کند؟ گفت: تا بیست و دوم وقت هست و قطعاً ما برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که دلیل حضور شما در انتخابات بعد از یک دوره عدم حضور چه بوده است گفت: فقط به این دلیل در دوره قبل به عنوان کاندیدا حضور پیدا نکردم تا تغییری صورت گیرد و اوضاع مردم بهتر شود و افراد تازه نفس و پایبند به ولایت و خدمتگزار به مردم در خدمت مردم باشند و به صورت کلی اوضاع تغییر کند اما تغییری که صورت نگرفت ناراحتی و نگرانی مردم بیشتر هم شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نه جیبی برای انتخابات دوخته‌ام و نه رانتی داشته و دارم گفت: از ته دل راضی نبودم که وارد انتخابات شوم اما مردم درخواست‌های زیادی داشتند و من هم به آن‌ها پاسخ دادم تا جاده را برای نسل جوان باورمند به جمهوری اسلامی و متخصص و متعهد آماده کنم.

وی با بیان اینکه راه را برای آینده بهتر هموار می‌کنیم یادآور شد: باید کسانی به مجلس بروند که دنبال کار‌های عام المنفعه باشند و من هم در این خصوص تجربیات زیادی از دوره‌های قبل مجلس دارم شناخت کافی از مجلس و وزارتخانه‌ها داشته و می‌دانم که چگونه کار‌های عام المنفعه را پیگیری کنم لذا آمده‌ام که زمینه را برای آینده خوب آماده کنم.

وی در پاسخ به این سووال که بعضی می‌گویند شما در ادامه راه کنار خواهید رفت یادآور شد: شما به مدت ۴۰ سال با کار سیاسی و تفکر اینجانب آشنا هستید و می‌دانید که در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و دوره ششم که ۲۵۰۰ رای آوردم در آن روز‌ها هر چه که افرادی مانند آقایان باهنر و بادامچیان از من می‌خواستند به نفع مرحوم نبی‌زاده کنار بروم به آن‌ها نه گفتم چرا که آدمی هستم اگر وارد میدان شدم تا آخر خواهم ماند.

وی در پاسخ به افرادی که می‌گویند بزرگواری از انتخابات کنار خواهد رفت گفت: این‌ها غرق شدگانی هستند که به هر علف خشکی خود را متشبث می‌کنند بگذارید هر چه می‌خواهند بگویند، تا آخر می‌مانم و در کنار مردم هستم حتی اگر رای نیاورم عین خیالم نیست آبرویم را برای نظام وسط میدان می‌گذارم.

او در ادامه توصیه‌ای هم به خبرنگاران و اصحاب رسانه کرد و گفت: اینکه رسانه‌ها بتوانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند و مورد اعتماد مردم باشند می‌بایست در همه زمینه‌ها از جمله در حوزه انتخابات واقعیات را بیان کنند.

 

 

****

عدل هاشمی پور با تکمیل پیش ثبت نام در سامانه وزارت کشور، عملاً خود را برای رقابت انتخابات اسفند ۱۴۰۲ آماده کرد.
عدل هاشمی‌پور_ نماینده دهمین دوره انتخابات مردم کهگیلویه بزرگ_ با تکمیل پیش ثبت نام در سامانه وزارت کشور، عملاً خود را برای رقابت انتخابات اسفند ۱۴۰۲ آماده کرد.
هاشمی‌پور در حاشیه ثبت نام خود، بیان کرد: با عزمی راسخ و برنامه‌ای کارشناسی، مدون و تحول گرا، به جوانان، نخبگان، پژوهشگران و خردورزان، نوید جهشی دوباره با استفاده از خرد جمعی و انسجام عمومی برای تکمیل زیرساخت‌های توسعه و رساندن کهگیلویه بزرگ به تعالی و تحرک اقتصادی پا به عرصه گذاشته‌ام.
هاشمی معتقد است که مهمتر از آمدن، داشتن برنامه و دانش لازم برای پیشرفت و تعالی نگری است. وقتی توسعه برای مردم، دانشگاه، جوانان و متخصصین محور اصلی باشد، یقیناً کمیسیون‌های تخصصی، پشتوانه افقهای دوردست مردم و مردم هم قدرتمندانه مسیر عدالت خواهی و توسعه همه جانبه را همراه و همگام خواهند شد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: نباید فرصت خدمت و تحول در کهگیلویه بزرگ را از مردم گرفت. وقتی کسی می‌داند در مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون‌های مهم و مؤثرِ در محرومیت زدایی، دانش و آگاهی لازم را برای استیفای حق مردم ندارد و نمی‌تواند نیاز‌های مردم و منطقه را بر اساس دانسته‌های علمی و پژوهش‌های محققان حوزه انتخابیه اولویت‌بندی کند، یعنی وقت مردم را می‌گیرد و تحقق و تکمیل پروژه‌ها و زیرساخت‌ها را به زمان‌های طولانی و دهه‌ها می‌کشاند.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ می‌گوید: آنچه در این سال‌ها مانع ساماندهی و تحول‌پذیری در کهگیلویه بزرگ شده است، علاوه بر بی‌توجهی به جوانان خلاق و بی‌عدالتی در توزیع خدمات، مرزبندی‌های سیاسی خودساخته، منطقه گرایی منفعت طلبانه و خانواده محوری فسادآمیز است که متأسفانه از مهمترین مسائل و چالش‌های مدیریتی شده‌اند. به لطف خدا و با همت مردم، برای همیشه از جاده موفقیت و صلاحیت جوانان عزیزم بر می‌دارم و میل به خدمت، پویایی فکری و برنامه‌ریزی علمی را از دل قومیت‌ها، طوایف، سلایق و مناطق مختلف بیرون خواهم آورد تا دستی واحد برای آبادانی کهگیلویه بزرگ باشیم.
هاشمی پور، رقابت با دیگر چهره‌های شاخص کهگیلویه را امری مطلوب و مفید می‌خواند و معتقد است که براساس نص صریح قرآن که می‌فرماید«فَبَشِّرْ عِبَادِ، الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِکَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»، حق آزادی بیان و انتخاب، هدیۀ الهی به بشریت است که هرکس بتواند و این شایستگی را در خود می‌بیند که می‌تواند خادم مردم باشد، فکر و‌ایده و توانش را عرضه کند تا مردم با آزادی و درایت، اصلح و شایسته را انتخاب کنند. ضمن اینکه با تحولات گسترده‌ای که در حوزه‌های رسانه، دانشگاه و خواستگاه مردم صورت گرفته است، یقین می‌دانم که گفتاردرمانی، کلی گویی و بیان مطالب نصیحت گونه از تربیون‌های سیاسی و تخصصی انتخابات و مجلس شورای اسلامی، از قضاوت جوان تحصیلکرده و مردمِ در محرومیت مانده، مغفول نخواهد ماند. بنابراین تخصص و تجربه مفید در تدوین برنامه عملیاتی و اهتمام در سازندگی است که بین ایدۀ کاندیدا‌ها و قدرت انتخاب مردم، همگرایی و انسجام بوجود می‌آورد.
سردار عدل هاشمی در پایان گفت: ان شاء الله به حول قوۀ الهی و توسل به ائمه اطهار، خاصه سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مطالبه مردم شریف کهگیلویه بزرگ، علی الخصوص محققان جوان، فرهنگیان فرهیخته، علمای وارسته، زنان و دختران خیراندیش، ورزشکاران پهلوان صفت و همیشه قهرمان، دانشگاهیان‌اندیشه محور و مطالبه‌گر و رسانه‌های مستقل، آزاداندیش، تحلیل گرا و نظارت‌کننده، به ندای مردمم لبیک گفته و همچون گذشته، برای خدمت و سازندگی، مقتدرانه و متعهدانه آمادۀ انجام وظیفه هستم.
باشد که خداوند عاقبت همه ما را ختم بخیر کند.
سعیم این است که در آتش‌اندیشه چو عود / خویشتنِ سوخته‌ام تا به جهان بو برود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت