پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 شهریور 1402 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 139177

اولین تصویر از مقتول نزاع مسلحانه در مختار بویراحمد

بنا بگفته مسوولان دستگاه قضایی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، متاسفانه بدلیل درگیری مسلحانه در منطقه گردشگری مختار بویراحمد، یک جوان ۲۲ ساله کشته و شش نفر دیگر مصدوم شده اند.

حمید نادریان” معاون دادستان یاسوج با تاکید براینکه آرامش در منطقه مختار بویراحمد حاکم است، اظهارداشت: تلاش ها برای دستگیری قاتل از همان دقایق اولیه قتل، شروع و ادامه دارد.

وی در گفت و گو با خبرنگاران  گفت: متاسفانه بدلیل اختلافات ملکی، اتفاق تلخ و تاسف‌بار کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن تعدادی از شرکت کنندگان در نزاع مسلحانه  در منطقه مختار بویراحمد امروز ظهر جمعه دهم شهریورماه رخ داد.

معاون دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل شورای تأمین و استقرار بازپرس ویژه در منطقه مختار بویراحمد، خاطرنشان کرد: حال یکی از مصدومان بسیار وخیم گزارش شده است.

فرمانده انتظامی بویراحمد هم با تشریح نزاع مسلحانه در منطقه مختار این شهرستان، یادآورشد: ساعت ۱۲ و ۱۸ دقیقه امروز جمعه دهم شهریور پس از دریافت گزارش نزاع دسته‌جمعی و مسلحانه در منطقه سرآب‌بید روستای فیروزآباد این شهرستان، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سرهنگ بهمن گرجیان به خبرنگاران گفت: متاسفانه در این درگیری یک نفر کشته و شش تن زخمی شده‌اند.
وی علت این درگیری را اختلاف ملکی خانوادگی عنوان و یادآورشد: با حضور و مداخله به موقع پلیس، شش نفر دستگیر شدند و هم‌اکنون امنیت در محل برقرار است.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، تاکید کرد: پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان اصلی این حادثه آغاز کرده است.
 مقتول درگیری مسلحانه در منطقه مختار بویراحمد، “هادی جعفری”، ۲۲ ساله، مُجرد و دارای شغل مکانیک بوده  که بنا بگفته اهالی، توسط فردی باهویت مشخص در یک کافه بین راهی در محدوده روستای فیروزآباد با سه شلیک گلوله اسلحه کلاشینکف متاسفانه کشته شده است
منبع راه سلام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت