پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 شهریور 1402 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 139441

در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر/

کولاک کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمد در کشور

در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور فرنگی‌کاران کهکیلویه و بویراحمد ضمن کسب  ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز ،بر سکوی سوم تیمی ایستادند.به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی استان ، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار شد، نمایندگان شایسته استان با درخشش خود موفق به کسب ۲ مدال طلا یک نقره و یک برنز شدند.

صدای جنوب:

در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور فرنگی‌کاران کهکیلویه و بویراحمد ضمن کسب  ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز ،بر سکوی سوم تیمی ایستادند.
به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی استان ، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار شد، نمایندگان شایسته استان با درخشش خود موفق به کسب ۲ مدال طلا یک نقره و یک برنز شدند.
بر پایه این گزارش در این رقابت‌ها در وزن ۴۴ کیلوگرم شاهرخ صدیق به مربیگری خوب عبدی نسب و باقری در دور اول استراحت داشت و در دوره‌های دوم و سوم و چهارم با نتیجه مشابه ۹ بر صفر بر کشتی‌گیرانی از استان‌های اردبیل ، تهران و کردستان غلبه کرد و به فینال مسابقات رسید، شاهرخ صدیق در فینال در یک کشتی حساس و نفس‌گیر توانست با نتیجه ۴ بر ۴ کشتی‌گیر پرقدرت خوزستان را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد .
در وزن ۱۰۰ کیلوگرم ایلیا خردمند واعظ با مربیگری سجاد جوشن در دوره اول استراحت داشت و در دوره‌های دوم، سوم و چهارم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های کردستان ، اصفهان و فارس با ضربه فنی به فینال مسابقات راه پیدا کند، خردمند واعظ در فینال هم توانست کشتی‌گیر آذربایجان شرقی را با ضربه فنی شکست دهد و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها برسد.
در وزن ۳۸ کیلوگرم محمد پورابراهیمی با مربیگری احمد آرامیان توانست بر غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های ایلام ،تهران،کرمان و اردبیل به فینال مسابقات برسد ، پورابراهیمی در فینال با شکست برابر کشتی گیر پرقدرت خوزستان به مقام دوم رسید.
در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قاسمی با مربیگری عبدی نسب و باقری در دوره اول و دوم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های کرمانشاه و بوشهر و شکست مقابل کشتی‌گیر لرستان به گروه بازنده ها رفت که در این مرحله با غلبه برکشتی‌گیرانی از استان‌های مرکزی و اصفهان به مقام سوم این مسابقات نائل آمد.
در وزن ۵۲ کیلوگرم آریان صبور زاده به مقام پنجم رسید.
در نتایج تیمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سرپرستی امید کمایی پس‌از استانهای خوزستان و مازندران به مقام سوم رسید.
هیئت کشتی استان این موفقیت بزرگ را به مردم شهید پرور و ولایی استان کهگیلویه و بویراحمد ،جامعه ورزشی استان بخصوص خانوده بزرگ کشتی استان تبریک عرض می نماید.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت