پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1402 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 139747

پیام قدردانی «سیدعلی معتمدی‌پور» پس از موفقیت جهادکشاورزی استان در جشنواره شهیدرجایی/ این مدال افتخار حاصل زحمات همه کارمندان جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد که در جشنواره شهید رجایی عنوان دستگاه برتر را به لحاظ عملکرد سال ۱۴۰۱ کسب کرد،

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد که در جشنواره شهید رجایی عنوان دستگاه برتر را به لحاظ عملکرد سال ۱۴۰۱ کسب کرد، در پیامی از همه همکارانش در سازمان جهاد کشاورزی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در بخشی از این پیام آورده است؛
امروز و در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی از یک شخص خاص تجلیل نشد بلکه از تک‌تک کارمندان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی از خانه ترویج دورترین روستاهای استان تا همکارانم در شهرستان‌ها و ستاد سازمان تجلیل شد.

دکتر سید علی معتمدی پور ادامه داد؛ این مدال افتخار حاصل تلاش و مجاهدت یکساله کارمندان و کارشناسان بخش کشاورزی استان است که خدمت به مردم و حمایت از بخش تولید را بر هر مانع و محدودیتی ترجیح دادند و اینک در ارزیابی یکساله عملکرد دستگاه‌ها در بخش تولید و خدمات، مزد آن را گرفتند و به عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز به نمایندگی از تک‌تک کارمندان بخش کشاورزی از دست مقام ارشد دولت در استان لوح تقدیر گرفتم چرا که کار در جهاد کشاورزی یک کار گروهی و تیمی با روحیه جهادی و انقلابی است و این خط و مشی به امید کسب موفقیت‌های بعدی ادامه خواهد داشت.

معتمدی‌پور کسب موفقیت‌های بخش کشاورزی یکی پس از دیگری را افتخارآمیز خواند و افزود: هر چند کسب چنین افتخاری، خستگی را از تن همه کارکنان این سازمان بیرون می‌کند اما از همه همکارانم در روستاها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و مرکز استان انتظار دارم که آستین همت را بالا بزنند و در یک فصل کاری جدید، سند افتخار دیگری به افتخارات درخشان حوزه تولید و کشاورزی بیفزایید.

وی در بخش پایانی پیام خود تاکید کرد؛ مدال افتخار کسب عنوان دستگاه برتر در استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به همه کارکنان، کارشناسان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی در نقاط مختلف استان است و قدردان زحمات و مجاهدت‌های همه همکارانم خواهم بود.

سید علی معتمدی‌پور
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت