پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مهر 1402 ساعت 11:07:: شناسه خبر: 139977

یادداشت/

افراد غیرمتخصص بلای جان اقتصاد و فرهنگ کهگیلویه وبویراحمد شده است

فعال رسانه‌ای طی یادادشتی چنین آورده است که آقای استاندار کهگیلویه وبویراحمد! در استان ما عیان است وجود برخی مدیران ناکارآمد که رشته تحصیلی آن‌ها در تضاد با مدیریت از سوی جریانات سیاسی به آن‌ها اعطا شده و گُرده مردم را پاره کرده‌اند.

صدای جنوب:

 سیده مریم پیروزان فعال رسانه‌ای در یادادشتی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد چنین آورده است: جناب آقای احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛ شما از بچه‌های جبهه و جنگ بودید با شهیدان بودید و ناخودآگاه یاد این سخن شهید چمران افتادم که گفته بود «می‌گویم تقوا از تخصص لازم‌تر است آن را می‌پذیرم اما می‌گویم آن‌کس که تخصص ندارد و کاری  را می‌پذیرد بی‌تقواست».

این عبارت یعنی کسانی که توانایی ندارند و کاری را می‌پذیرند در خط مستقیم دشمن به صورت خواسته یا ناخواسته علیه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و شکستن چرخ رشد یک ملت یا استان عملا قدم برداشته است‌. قدمی که به خاطر حب ریاست و هوای نفس از طریق جریان‌های جناحی و سیاسی کلید خورده است و جای بهتری را گرفته است.

جناب آقای استاندار به خاطر بسپارید اگر فردا روزی جوانی از روی بیکاری عدم ازدواج و هزاران مشکل دیگر گلایه‌ای کرد حق بدهید که از جبهه اداری ناامید شده است و به جبهه دشمن پناه برده است نه از روی عمد، بلکه از بغضی که حاصل آن مدیر ناکارآمد است که توانایی برنامه‌ریزی برای جامعه را نداشته است.

جناب آقای استاندار! برای رای مردم باید احترام قائل شد حرف آن‌ها را شنید‌‌، در استان ما عیان است وجود برخی مدیران ناکارآمد که رشته و تخصص آن‌ها در تضاد با مدیریت، از سوی برخی جریانات سیاسی به آن‌ها اعطا شده و همین تضاد باعث شکستن چرخ رشد استان است.

 جناب آقای استاندار! آیا این حق است که مدیران و برخی معاونین در سطوح بالا بر اساس جریانات سیاسی و جناحی به کار گرفته شوند؟!

حتی برخی به حدی ضعیف عمل کردند که در برخی مقاطع رتبه‌های آخر کشوری در این دولت پر انرژی و پرکار نصیب استان شده است.

  از شما استاندار انقلابی می‌خواهیم برای حفظ کرامت جوانان این دیار جلوی این حق‌الناس عظیم را گرفته و طی یک دستور ویژه، دست افراد غیرمتخصص که بلای جان اقتصاد و فرهنگ استان شده است را کوتاه بفرمایید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت