پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1402 ساعت 16:08:: شناسه خبر: 140324

امام جمعه دهدشت:

اگر فرزندان کهگیلویه بزرگ، کهگیلویه را آباد نکنند دیگران آباد نخواهند کرد

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آقایان مدیر برای بیان مشکلات شهرستان خودتان لکنت زبان نداشته باشید، افزود: برخی از مدیران پیش مدیران کل جرأت حرف زدن ندارند، از چه چیزی می‌ترسید؟ هر مدیری برای برای منافع شهرستان تلاش کند از آن حمایت خواهیم کرد باشد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دهدشت به فرارسیدن ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: این روز یک روز تاریخی در عصر اخیر ملت قهرمان پرور ایران اسلامی است.

وی به انتصاب فرماندار کهگیلویه اشاره کرد و ضمن خوشامدگویی به محقق زاده گفت: تجربه خوب مدیریت در سه شهرستان، فرزند کهگیلویه بودن و آشنایی با کهگیلویه ظرفیت خوبی است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
وحدانی فر با بیان اینکه اگر فرزندان کهگیلویه بزرگ کهگیلویه را آباد نکنند دیگران آباد نخواهند کرد، افزود: همدلی، همکاری، همراهی، وحدت، دستگیری، برادری رمز موفقیت کهگیلویه است‌.
وی خطاب به فرماندار کهگیلویه گفت: شما فرزند سپاه سرافراز هستید، مردم توقع کار جهادی دارند که می‌طلبد در این راستا دولت و فرماندار را کمک کرد.
وحدانی فر ضمن قدردانی از زحمات موسوی فرماندار سابق کهگیلویه، ایشان را فردی جهادی، انقلابی و پای کار عنوان کرد و گفت: تلاش شبانه روزی و بی وقفه ای داشتند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آقایان مدیر برای بیان مشکلات شهرستان خودتان لکنت زبان نداشته باشید، افزود: برخی از مدیران پیش مدیران کل جرئت حرف زدن ندارند، از چه چیزی می‌ترسید؟ هر مدیری برای برای منافع شهرستان تلاش کند از آن حمایت خواهیم کرد باشد.
وحدانی فر افزود: هیچ مدیر بالادستی اجازه ندارد مدیر ما در شهرستان را بخاطر فریادهایش برای منافع دیارمان، توبیخ کند.
وی به فرارسیدن یکمین سالگرد مرحوم آیت‌الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰ سال در سنگر نمازجمعه مرکز استان خدمت کردند، و قریب به ۳۰ سال در حوزه و دانشگاه تدریس داشتند.
حجت‌الاسلام وحدانی فر خواستار اهتمام جدی برای برگزاری بزرگداشت این عالم فقید شد.
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت