پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1402 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 141422

برگزاری نشست خبری پیرامون انتخابات در کهگیلویه

نشست خبری پیرامون انتخابات در کهگیلویه برگزار شد.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه عبد الکریم عبودی خبر برگزاری نشست خبری پیرامون انتخابات در کهگیلویه را داد و گفت: باید زمینه تقویت حضور حداکثری مردم و انتخاب نامزد اصلح از سوی رسانه‌ها به جامعه شناسانده شود.

وی با بیان اینکه در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی قرار داریم افزود: این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید زمینه تقویت حضور حداکثری مردم و انتخاب نامزد اصلح از سوی رسانه‌ها به جامعه شناسانده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: نقش رسانه ها و فضای مجازی در روشنگری و هدایت افکار عمومی بویژه در موضوعاتی مانند انتخابات بر کسی پوشیده نیست.

عبدالکریم عبودی گفت : از حوزه رسانه و خبر انتظار می رود که با انتشار اخبار و آگاه رسانی کافی زمینه انتخابات سالم در جامعه را فراهم آورند، زیرا انتخابات فرصتی مناسب جهت شرکت در تعیین سرنوشت جامعه است و مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات با شکوه به نوعی تضمین آینده پشتوانه ای مستحکم برای نظام است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از رسانه ها و خبرنگاران را مورد تاکید قرار داد و گفت: فعال تر بودن رسانه های خبری قطعا موجب پویایی و فعال شدن مدیران ادارات خواهد شد.

وی در پایان گفت: امکان نقد مسئولین توسط خبرنگاران وجود دارد و روسای ادارات هم بایستی ظرفیت پذیرش انتقاد را داشته باشند، البته انتقاد با تخریب تفاوت دارد و انتظار داریم مدیران رسانه در کنار نقد روسای دستگاه ها، راهکارهای لازم جهت برون رفت از مشکلات مطرح شده را هم ارائه دهند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت