پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 دی 1402 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 141693

به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:برگزاری جشنواره جهادی(زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه) در گچساران+تصاویر

جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه» با رویکرد بزرگداشت مقام زن و ارائه خدمات سلامت محور با حضور سید احسان عسگری معاون امور اقتصادی استانداری، نوذر شبرنگ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، علی دانشی مدیر رفاهی و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، برخی از مدیران کل، جمعی از مدیران شهرستان گچساران و مردم در روستای آبشیرین برگزار شد.

صدای جنوب؛

جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه» با رویکرد بزرگداشت مقام زن و ارائه خدمات سلامت محور با حضور سید احسان عسگری معاون امور اقتصادی استانداری، نوذر شبرنگ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، علی دانشی مدیر رفاهی و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، برخی از مدیران کل، جمعی از مدیران شهرستان گچساران و مردم در روستای آبشیرین برگزار شد.


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران با اعلام ضرورت بهره‌مندی بانوان مناطق کم برخوردار و محروم از خدمات سلامت محور از برگزاری جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه» در این شهرستان خبر داد.
صدراله چهره‌آزاد در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار صبح خرد، نخستین شرط یک جامعه پویا و سالم را در حفظ سلامت زنان و و پایداری خانواده دانست و بر نقش محوری بانوان در شکل گیری ساختار خانواده و تعالی جامعه تاکید کرد.
وی با اشاره به اثربخشی جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه» بر سلامت و عملکرد بانوان بخصوص در مناطق کمتر برخوردار، یادآور شد که این جشنواره با همکاری برخی از ادارات به مدت یک روز در روستای آبشیرین برگزار و خدماتی همچون غربالگری سلامت، آموزش مهارتهای زندگی، خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری به بانوان ارائه شد.


چهره‌آزاد از حمایت‌های نوذر شبرنگ مدیرکل و علی دانشی مدیر رفاهی و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری باشکوه این جشنواره تقدیر کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جشنواره ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن، بر حمایت ویژه دولت از تشکیل تعاونی‌ها توسط بانوان و کمک به آنان در زمینه تولید و اشتغالزایی تاکید کرد.
نوذر شبرنگ اظهار کرد: اشتغالزایی و توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش های شبانه روزی و جهادی بانوان است.
وی با اشاره به گستردگی خدمات ارائه شده در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اینکه نیمی از جمعیت این وزارتخانه را بانوان تشکیل می دهند، افزود: از حضور بانوان در عرصه های مختلف قدردانی کرده و در راستای ارتقای بانوان در سطوح مختلف تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زنان و بانوان ستارگان درخشان عرصه‌های گوناگون کشور به ویژه در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و ورزشی هستند، بر نقش بانوان در استحکام خانواده تاکید کرد.
شبرنگ ادامه داد: امروز در ایران اسلامی بانوان در همه حوزه‌ها نقش کلیدی و اساسی داشته و بخش بزرگی از خدمات در کشور توسط بانوان مدیریت می‌شود.
وی گفت: زنان جامعه ما در کنار این فعالیت ها، تلاش و همت مضاعفی برای فرزند پروری و تربیت فرزندان صالح دارند و این مهم رمز موفقیت و بقای جامعه اسلامی در برابر بدخواهان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده است.
مدیر امور رفاهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هم در این جشنواره گفت:برپایی میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف در نقاط شهری و روستایی با هدف دسترسی آسان مردم به مدیران و تسریع در رسیدگی به مشکلات  و حل آنها جهت بهبود خدمات انجام می شود.علی دانشی افزود:اکنون مدیران دستگاه‌های مختلف برای پاسخگویی در قالب میز خدمت و ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با مدیران و نهادهای شهرستانی در این مکان (آب شیرین )گردهم آمده اند.که بدون شک برای  پیگیری مطالبات مراجعه کننده گان و درخواستها تاکید می کنیم.


اهدا بسته حمایتی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی روستای آبشیرین و روستاهای تابعه، ارائه ۳۰ مورد تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان روستای آبشیرین و روستاهای تابعه، برگزاری مسابقات در میان کودکان و برگزاری مسابقات همگانی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این جشنواره بود.
گفتنی است جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه» با مشارکت ادارات آب، برق، گاز، فنی و حرفه‌ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، صندوق بیمه روستائی و بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی در روستای آبشیرین برگزار شد و بانوان، خدماتی همچون مشاوره‌های شغلی و بیمه‌ای، روانشناسی و مددکاری، خدمات درمانی و غربالگری سلامت و همچنین مهارت آموزی و دوره مهارت‌های زندگی را دریافت کردند.
گفتنی است در پایان این جشنواره از خانواده‌های شهدا، بانوان کارآفرین، دهیار روستای آبشیرین و معتمد روستا با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت