پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 دی 1402 ساعت 08:10:: شناسه خبر: 141969

پاسخگویی به خواسته های مردم وظیفه مسئولان است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: پاسخگویی به خواسته های مردم و تلاش برای رفع مشکلات وظیفه مسئولان است

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری، سید علی احمدزاده روز شنبه در ادامه دیدارها و ملاقات های عمومی در دفتر حوزه استاندار پاسخ گوی مطالبات و خواسته های مردمی شد.
استاندار خدمت به مردم را اولویت کار همه مسئولین عنوان کرد و گفت: اشتغال همچنان از درخواست ها و مطالبات اصلی مردم است.
احمدزاده با بیان اینکه مسئولین اشتغال را مورد توجه جدی قرار داده اند اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه استان به خصوص حوزه اقتصادی ایجاد اشتغال از طریق احداث کارخانه ها، واحدهای بزرگ صنعتی و خود اشتغالی است.
وی اظهار داشت در دولت مردمی آیت الله رئیسی اقدامات خوبی در حوزه های مختلف این استان انجام گرفته است و کارهای بزرگ دیگری در حوزه کشاورزی و صنعت در دست اجرا است که از جمله آن می توان به توسعه گلخانه ها، ایجاد واحدهای سردخانه ای و دیگر برنامه ها اشاره کرد.
احمدزاده عنوان کرد: علاوه بر این موارد، تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد تا از طریق وام های خود اشتغالی برای خود و دیگران کسب و کار راه اندازی کنند.
استاندار گفت: برخی از سرمایه گذاران واحدهای اقتصادی نیازمند اختصاص اعتبار برای توسعه و رونق بیشتر بخش تولید بودند که متقاضیان به بانک های عامل معرفی شدند.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی و معیشتی مردم گفت: افرادی که در این زمینه مشکلاتی داشتند را به کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی معرفی کردیم تا مورد مساعدت قرار گیرند.

استاندار بر استمرار طرح حمایتی دولت برای رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی تاکید کرد وگفت: دستگاه های متولی افرادی که دچار فقر مطلق هستند را شناسایی کنند تا دولت اقدامات لازم را برای آنها انجام دهد.
احمدزاده بر رفع مشکلات زمین در روستاهایی که طرح هادی ندارد تاکید کرد وگفت: برای بهره مندی بهتر از خدمات شهری طرح هادی روستاهای استان انجام شود.
استاندار به ملزم بودن مسئولین به جوابگویی و تلاش برای تحقق درخواسته های مردم تاکید کرد و افزود: برنامه های ملاقات عمومی، میزخدمت، سفر به شهرستان ها، پیگیری درخواست های مردمی و تلاش برای رفع مشکلات آنها به طور مداوم و همیشگی باشد.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت