پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1402 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 143705

چوپان مصدوم کهگیلویه و بویراحمد پس از ۹ ساعت تلاش امدادگران نجات یافت

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: چوپان ساکن منطقه سرفاریاب پس از ۹ ساعت جستجو در کوه های منطقه ماه آبدر از توابع این استان نجات یافت.

محمدامین نیکویی نژاد جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران فزود: چوپان سرفاریابی که برای چرای احشام خود به ارتفاعات کوه ماه آبدر رفته بود در صخره ای دچار حادثه و مصدوم شد.

وی بیان کرد: مصدوم شدن این چوپان جوان ۳۰ ساله از طرف خودش امروز جمعه چهارم اسفند به مرکز ارتباطات اورژانس دهدشت اطلاع رسانی شد.

نیکویی نژاد ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت این گزارش با هلال احمر استان هماهنگی های لازم انجام شد و کارشناسان پایگاه اورژانس ۱۱۵ سرفاریاب به همراه تیم سه نفره امداد هلال احمر پایگاه چرام در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: چوپان مصدوم بعد از دریافت کمک های درمانی اولیه پزشکی به پایین کوه انتقال داده شد و جهت تکمیل مراحل درمان تخصصی به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت انتقال داده شد.

همچنین وی در خصوص عدم استفاده از بالگرد در این ماموریت گفت: بعلت زمان بر شدن عملیات جستجو، وزش باد شدید و نزدیک شدن به غروب آفتاب امکان انجام ماموریت به وسیله بالگرد نبود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت