پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1402 ساعت 10:12:: شناسه خبر: 143967

مردم کهگیلویه بزرگ در سمت درست تاریخ ایستاده اند

مردان وزنان کهگیلویه بزرگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حمایت از سید محمد موحد در سمت درست تاریخ ایستاده اند.

صدای جنوب:

مردم کهگیلویه بزرگ در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایط مهم وحساسی قرار دارند که انتخاب آنها در این برهه زمانی می تواند نقشه راه توسعه این دیار را برای آینده ترسیم نماید.

کاندیدای مختلفی در حال رقابت هستند و هرکس به نوعی سعی در جذب آرا دارد.

اما در این بین حکایت سید محمد موحد و  میتینگ های پرشور انتخاباتی ایشان حکایت دیگری داشته و بخش زیادی از این شوروشوق انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ نتیجه حضور موحد و هوادارانش می باشد.

تحلیل گران معتقدند موحد برای رقم زدن مطلوب ترین نتیجه در تمامی دوران نمایندگی اش در ادوار مختلف مجلس درروز جمعه (فردا) کار سختی ندارد و این موج موحدخواهی فراگیر تر از قبل خواهد بود.

موج موحدخواهی هم عموم مردم را در برگرفته و هم نخبگان را و این موج پایانی ندارد. از وضعیت روستاهای دورافتاده تا شهرهای  این حوزه انتخابیه سید محمد موحد رای قابل توجهی دارد.

شیرمردان و شیرزنان چرام دیار چشمه بلقیس، سرفاریاب دیار کوه نور و سنگ(برد)چهره، بهمیی دیار برم الوان وتنگ ماغر، لیکک دیار کرفس دل افروز، لنده دیار اولین ها، چاروسا دیار تاریخ  ، سوق دیار فرهنگ وهنر و دهدشت دیار بلادشاپور عزم خود را برای پیروزی قاطع موحد جذب نموده در یک کلام باید گفت: مردم کهگیلویه بزرگ در سمت درست تاریخ ایستاده اند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت