پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 فروردین 1403 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 144470

مهم‌ترین اقدامات دولت در کهگیلویه و بویراحمد: از افتتاح پتروشیمی تا آبرسانی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد برخی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ را همچون افتتاح پتروشیمی گچساران، اختصاص اعتبار و آغاز عملیات اجرایی طرح‌هایی چون آبرسانی تشریح کرد.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبر صدا و سیمای دنا با تبریک آغاز سال ۱۴۰۳ به همه مردم ایران خصوصا مردم شریف، نجیب و مومن این استان گفت: بهار طبیعت با بهار قرآن تقارن پیدا کرده است و امیدوارم همه مردم بتوانند از برکات این ماه پر خیر و برکت بهره‌مند شوند.

استاندار اظهار داشت: سالی که گذشت دستاوردهای خوبی برای استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه داشت، نیمه اول سال ۱۴۰۲ استان میزبان هیات دولت بود که در این سفر پروژه های بزرگی از جمله پتروشیمی گچساران، جاده پاتاوه به دهدشت، سد چم شیر و کارخانه قند یاسوج به بهره برداری رسید.
وی عنوان کرد: در سفر دور دوم دولت به استان ۱۳ هزار میلیارد تومان برای حوزه زیرساخت و ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی طی بازده زمانی دو تا سه سال اختصاص یافت.
احمدزاده افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا یاسوج و شهرهای اطراف در استقبال از رئیس جمهور سنگ تمام گذاشتند که یکی از زیباترین و باشکوهترین تجمعات در استقبال صمیمی از مسئولان کشوری محسوب می شود.

استاندار به حضور حماسی و باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یکی دیگر از جلوه های زیبای سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین راهپیمایی های طول تاریخ استان در بهمن ماه امسال رقم خورد.
وی با اشاره به اینکه مردم شریف این استان در ۱۱ اسفند ماه مانند همه صحنه های دفاع از انقلاب حضور پیدا کردند، گفت با مشارکت ۶۵ درصدی مردم در انتخابات علاوه بر اینکه رتبه اول مشارکت در سطح کشور را دریافت کردیم، مردم وفاداری خود به انقلاب را نشان دادند و در انتخابات آنچه را که اراده کرده بودند محقق شد.
احمدزاده به حوادث بین الملل که در سال گذشته رخ داد اشاره و عنوان کرد: سالی که گذشت اقتدار جبهه مقاومت در منطقه کاملا مشهود بود در حالی که اسرائیل غاصب حملاتی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه داشت و بیش از ۳۰ هزار نفر از زنان، مردان و کودکان غزه را قتل عام کرد و به شهادت رساند اما جبهه مقاومت در منطقه مقتدر ماند.
وی با اشاره به اینکه اقتدار مردم غزه در طوفان الاقصی ماندگار و در تاریخ جهان ثبت خواهد ماند گفت: حزب الله و انصارالله در دو جبهه کنار هم با زیر آتش قرار دادن سرزمین های اشغالی و دریای سرخ با دشمنان جنگیدند و اجازه تردد به کشتی هایی که عازم سرزمین های اشغالی هستند را نداده و آنها مورد هدف قرار گرفته‌اند که این گوشه ای از اقتدار جبهه مقاومت است.
استاندار خاطرنشان کرد: ایران به لحاظ رشد اقتصادی شرایط خوبی را داشت که بیانگر تلاش بی وقفه دولت برای مدیریت و حل و فصل بخش اقتصادی کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم است.
وی با بیان اینکه امیدوار به ایجاد تحول در زیرساخت‌ها در سال جدید هستیم، گفت: بسیاری از پروژه ها از جمله پروژه های آبرسانی، راه روستایی، گازرسانی و خدمات عمومی در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید و پروژه های زیادی هم در حال انجام است و در سال ۱۴۰۳ افتتاح می شوند.

استاندار بیان کرد در تلاش هستیم پروژه های تحول‌زا که در سال گذشته تعریف کردیم از جمله پتروپالایشگاه گچساران، پتروشیمی چرام، سیتروپلاس در گچساران عملیات اجرایی آنها آغاز شود و برخی از پروژه ها مانند گاز مختار، سد سقاوه و سد تنگ سرخ، سد سرپری در ۱۴۰۳ به نتیجه برسد.
احمدزاده پروژه های آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه و آبرسانی به لیکک را از دیگر پروژه های تحول زا برشمرد وگفت در تلاش هستیم فاز اول آبرسانی به لیکک به زودی به بهره برداری برسد.
وی در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: قطعا مردم شریف استان در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوه خواهند داشت و روز قدس متفاوتی را رقم می زنند.
استاندار خاطرنشان کرد با توجه به جنایت های اسرائیل علیه مردم مظلوم اما مقتدر غزه چشم همه مردم دنیا به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس دوخته شده است که این روز را باشکوه گرامی بداریم

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت