پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 فروردین 1403 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 144577

خبرهای جدید از نیروی انتظامی کهگیلویه

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

صدای جنوب:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتور سیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح ۵۹ دستگاه خودرو ، ۵۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح ۶۵ نفر معتاد، ۲۲ نفر به جرم سرقت، ۱۷ نفر به جرم قاچاق کالا و ۷۸ نفر به جرم سایر جرایم دستگیر ، ۲۰ قبضه سلاح ، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق.، ۷۲ فقره انواع سرقت را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

****

دستگیری باند ۴ نفره سارقان منزل در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری باند ۴ نفره سارقان منزل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تلاش‌های شبانه روزی ۴ نفر سارق منزل را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

****

دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی تسریع کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان خاطرنشان کرد: چندمتهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت