پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1403 ساعت 02:01:: شناسه خبر: 144651

دیروزتان توهین و توهم، امروزتان نیز کارزار و شلوغی

در دنیای سیاست، هرازگاهی رنسانسی صورت می‌گیرد و خون غلیظ شدۀ سیاست، با انتخابی فراتر از ذهن شبه سیاسیون به حجامت می‌رود و پاک‌سازی صورت می‌گیرد. کاری که زودتر از این باید در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌گرفت، در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ به حقیقت پیوست.

نامزدهای انتخابات یعنی آقایان نادر منتظریان و سید علی‌محمد بزرگواری، خودسرانه و قیم مأبانه، در شهرستان‌های سه‌گانه بویراحمد و چهارگانه کهگیلویه، زودتر از زمان قانونی و حتی آمادگی دستگاه‌های متولی برای نظارت و حفظ امنیت، جلسات خود را در تنگ مهریان یاسوج و میدان جهاد دهدشت آغاز کردند. انگار که قانون مطیعشان است و باید از این‌ها دستور می‌گرفت و مردم و مسئولان خود را با این جماعت هماهنگ می‌کردند، عملاً شیپور انتخابات را نواختند. تا جای که نمایندگان این دو منطقه و حتی کسانی که قصد ورود به انتخابات را داشتند و یا فرمانداران این شهرستان‌ها، اعتراض کردند. آنچه از همان آغاز، متقن و مشخص بود، راهبرد خودسرانه و قانون‌گریز این دو نفر در انتخابات بود

پس از این مَطلعِ قانون‌شکنانه، هر دست آویزی را بهانه کردند تا رقبای خود را وادار به عقب‌نشینی کنند. ابتدا خود را فراجناحی جلوه دادند، سپس دست به دامان گروه‌های اصلاح‌طلب شدند، هر واژه‌ای را به هر کسی که خواستند نسبت دادند، به هر شکلی که میلشان بود صحبت کردند، گزارش‌نویسی و مستندسازی علیه رقبای همسو را آغاز کردند، در سخنرانی‌های انتخاباتی به‌اندازه‌ای که فکر می‌کردند به همه توهین و تهمت می‌زدند و آخرین اقدامشان نیز در ورزشگاه دهدشت و خیابان دادگستری یاسوج، دور مردم گونی کشیدند تا فضای آلوده‌ای را در تاریخ انتخابات این استان به ثبت برسانند؛ اما ازآنجاکه باید رنسانس سیاسی صورت می‌گرفت و بلوغ فکری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، این شومن‌بازی‌ها را از پایدارچی‌ها نمی‌پذیرفتند، هر دو را به سخت‌ترین شکل ممکن تنبیه سیاسی کردند.

حال که فضای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد پاک و منزه بوده و مردم در عید نوروز و معنویان رمضان، لذت می‌برند، هنوز هم غافلان از حقیقت و صداقت، دست‌بردار نیستند و هر کدام به شیوه‌ای به دنبال زهرچشم گرفتن از مردم هستند. یکی با مستندات کذایی و تبلیغات مسموم سعی در تشویش اذهان مردم هوشیار و فهیم چهار شهرستان کهگیلویه دارد و دیگری سعی می‌کند در فضای مجازی با راه‌اندازی کارزارهای آشوبگرانه و وضعیت‌های مضحک خود علیه استاندار مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد، انتخاب مردم و خلاقیت سیاسی آن‌ها را زیر سؤال ببرد.

شمایی که هزاران القاب دروغین از صداقت و مردم‌باوری و فرا طایفه‌ای و ولایت‌پذیری را به خود چسبانده بودید، مگر توصیه‌های رهبری را به فتنه‌گران تاریخ این مملکت نشنیدید؟ مگر سخنان رهبری در سلامت انتخابات و جهش فکری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در اطاعت از ولی خود را در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مشاهده نکردید؟ آیا وظیفۀ آقای استاندار بود که شما را در ذهن مردم بگذارد؟ آیا فراموش کردید که چقدر متکبرانه از استاندار و مسئولان اجرایی شهرستان و هیئت‌های اجرای و نظامی و انتظامی و امنیتی، تشکر می‌کردید؟ اکنون چرا کارزار مجازی تشکیل می‌دهید که استاندار کهگیلویه و بویراحمد را سلب مسئولیت کنید؟ به جرم اینکه فضایی درست کردند تا همه مردم عاشقانه و با دلبستگی به کشور و رهبرشان حماسه‌ای بیافرینند که نتیجه‌اش مقام اول شرکت در انتخابات بود؟ استاندار مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد را به جهت آزاد گذاشتن شما در انواع و اقسام قانون‌شکنی‌ها و بی‌حرمتی‌ها و کارناوال‌های غیر منطقی‌تان می‌خواهید سلب مسئولیت کنید؟ یعنی باز هم فکر می‌کنید که این مردم هیچ‌گونه اراده‌ای از خودشان ندارند؟

 

توصیه می‌کنیم که به رأی اکثریت مردم تمکین کنید. آنکه باید صلاحیت و سلامت انتخابات را تأیید کند، شماها نیستید. آنکه باید برای ۴ سال آینده نماینده پارلمان این مردم باشد، شما نیستید. آنکه باید مورداعتماد این مردم باشد، شما نیستید. آنکه باید زبان امین و امانت‌دار وکالت مردم باشد، شما نیستید. پس شما نمی‌توانید برای عزل آقای دکتر احمدزاده استاندار مردمی و مقبول این مردم تصمیم‌گیری کنید، چون همین مردم نشان دادند که صلاحیت آن را ندارید. هر رفتار و عمل شما، غیرقانونی و باعث آشوب و فتنه می‌شود که آسودگی مردم و حفظ شخصیت سیاسی و فرهنگی و دینی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را به مخاطره می‌برد. بر شما واجب بوده و باید مواظب این رفتارهای خود باشید

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت