پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1403 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 144956

تعریف بی سابقه امام جمعه کهگیلویه از مدیران یک نهاد فرهنگی/ هر وقت مسئولیت به مدیر کاردان سپرده شود کار به خوبی پیش می‌رود/شما به کار ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برسید!

امام جمعه انقلابی کهگیلویه که نقش خیره کننده ای در برنامه های فرهنگی، مذهبی دارد و همواره پروژه های زیرساختی ازجمله حوزه عمرانی را پیگیری میکند امروز از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و همچنین مدیران استانی این نهاد فرهنگی در اقدامی بی سابقه تمجیدنمود تا نشان داده شود تریبون دار نماز جمعه کهگیلویه قدر مدیران مردمی و کاربلد رامیداند.

صدای جنوب:

در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در مسجد جامع صاحب‌الزمان«عج» دهدشت برگزار شد.

حجت الاسلام وحدانی‌فر در این آیین معنوی گفت: باید از قرآن بهره ببریم و برنامه روزانه داشته باشیم، به لطف خدای رحمان جامعه ما روز به روز نسبت به قرآن هوشیارتر و بیدارتر می‌شود و اندیشه کردن در قرآن کلید نجات انسان و تقرب به خداست.

امام جمعه کهگیلویه افزود: اهتمام به قرآن ترویج فرهنگ قرآن و تکریم مبلغان و مروجان و قهرمانان قرآنی باعث رواج قرآن در جامعه می‌شود و باید تکریم معنوی، اخلاقی و مالی صورت بگیرد، دلها و زبان اینها عزیزند چون با قرآن مأنوسند و شاکریم این توفیق حاصل شد این محفل اُنس با قرآن را در خدمت خادمان و حاملان قرآن از حرم کریمه حضرت معصومه(س) باشیم به این عزیزان خوشآمد می‌گویم.

وی بیان داشت: جامعه‌ای که با قرآن مأنوس می‌شود مشکلاتش برطرف می‌شود و خیلی از باب‌های هدایت الهی بر روی آن جامعه باز می‌شود، قرآن کتاب معرفت و برکت است و کتاب انقلاب اسلامی ماست، قرآن الفاظ و مفاهیمش از ذات اقدس الهی است و باید در آن غور کرد تدبر کرد جستجو کرد و این جز با انس با قرآن رخ نمی‌دهد.

 

امام جمعه کهگیلویه در ادامه با بیان اینکه مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، قائم مقام و رئیس اداره شهرستان خلاق و فعال پای کار بوده و خدمات قابل قبولی داشتند، افزود: عملکرد موفق دستگاه فرهنگ و ارشاد نشان داد که هر وقت مسئولیت به مدیر کاردان، متخصص و متعهد سپرده شود کار به خوبی پیش می‌رود،کسب رتبه اول فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور، به دلیل همین انتخاب درست بود و از همه این عزیزان تشکر می‌کنم که رمضان و بهار ما را با قرآن شروع کردند.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها که فعالیت خارج از حیطه دارند،ادامه داد: به دستگاه‌هایی که با فرهنگ و ارشاد اسلامی موازی کاری می‌کنند، توصیه دارم به به کار تخصصی خودشان برسند، در حوزه تخصصی خود کار کنند و کار را باید به متخصص و کاردان واگذار کرد، کارهای فرهنگی، هنری و ادبیاتی را بگذارید فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دهد که حوزه کاری و تخصصی خودشان است، شما به کار ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برسید.

خوب‌پور قائم‌ مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه برگزاری این محفل معنوی گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوگروه سفیران اهل بیت از قم بود که در دهدشت، دیشموک وچاروسا اجرا داشتند.

وی همچنین از تداوم برنامه‌های فرهنگی در دهه کرامت خبر داد و گفت: بسترسازی فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت