پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1395 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 14532

نماینده مردم بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی:

تقدم مسائل قومی، قبیله‌ای و مسائل جناحی،سیاسی عامل اصلی عقب ماندگی استان است

زارعی:اولین موضوعی که موجب عقب افتادگی استان شده بود تقدم مسائل قومی و قبیله‌ای و همچنین مسائل جناحی و سیاسی در استان بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی در ایین افتتاح بزرگترین طرح کشاورزی گچساران اظهارداشت:جمع شدن نمایندگان در یک منطقه ابتکاری نو است و خود دارای یک پیام مهم برای مردم استان است.

غلام محمد زارعی  بیان کرد: افتتاح طرح آبیاری تحت فشار امامزاده جعفر(ع) گچساران اقدامی بزرگ است که امروز در این مراسم حضور داریم.

وی ابراز کرد: حضور نمایندگان استان در این آیین افتتاح نشان از هماهنگی و همدلی است که بین نمایندگان استان وجود دارد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با اشاره به روند فعالیت‌ها و اقداماتی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاده گفت: در این سالها برای توسعه استان تلاش‌های بسیاری شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته به اتفاق نمایندگان دوره قبل در همان ابتدا جلسه‌ای را تشکیل دادیم و در آن جلسه هر سه نفر یک موضوع را مطرح کردیم.

وی ادامه داد: در آن جلسه به یک جمع ‌بندی رسیدیم که علت و عدم توسعه نیافتگی استان چیست و چرا در خیلی از شاخص‌ها استان ما محروم است.

زارع افزود: هر سه نماینده می‌خواستیم یک طرح نو و یک انرژی جدید در استان تزریق شود تا نارسایی‌ها برطرف شود و حتی این مشکل را نیز تحلیل و تبیین کردیم.

این مسوول عنوان کرد: اولین موضوعی که موجب عقب افتادگی استان شده بود تقدم مسائل قومی و قبیله‌ای و همچنین مسائل جناحی و سیاسی در استان بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا خشنود بودن به منابع محدود استان بر اساس برنامه و بودجه سالانه را یک مشکل دانست و گفت: عدم اولویت‌بندی درست نیازهای استان و عدم پیگیری منابع مالی از دلایل عقب افتادگی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استان‌های دیگر کشور بود.

زارعی بیان کرد: امروز ما با همدلی و وجود استاندار فعال و پرکار که تمام زوایای آشکار و پنهان استان را به خوبی می‌شناسند، نمایندگان و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد به یک تیم تبدیل شده‌اند و در راستای توسعه استان گام برمی‌دارند.

وی با بیان این‌که خوشبختانه این تیم امروز در خدمت مردم و استان قرار گرفته است افزود: وقتی که کار عملیات این تیم شروع شد با نگاهی به شاخص‌های مختلف در حوزه شهرستان‌های بویراحمد و دنا وضعیت راه‌هایی روستایی ما نسبت به راه‌های کل کشور عقب بود.

زارعی ادامه داد: امروز در جای جای استان که مشاهده ‎‌کنید در پرتو هماهنگی و فارغ از نگاه جزیره‌ای و استانی پیشرفت چشمگیری در استان مشاهده می‌شود.

این نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این دوران با وجود کارهای فراوان و گوناگون که در استان انجام می‌شود شاهد بداخلاقی‌هایی زیادی هستیم.

وی ادامه داد: بداخلاقی با گسترش فضاهای مجازی و اجتماعی و توسعه فضاهای رسانه‌ای شدت پیدا کرد اما این تیم همواره با صبوری و با اصل قرار دادن وحدت و همدلی برای پیشرفت استان تلاش کردند.

زارعی خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد سرسبزی دشت امامزاده جعفر هستیم و قطرات خنک آب بر این فضا سرازیر می‌شود محصول زحمات این تیم بزرگ است.

وی ادامه داد: اگر امروز در استان شاهد گسترش و ایجاد بزرگراه‌ها هستیم و اگر شاهد کار عملیاتی فرودگاه گچساران هستید اگر تطویل باند فرودگاه یاسوج را مشاهده می‌کنیم و اگر پروژه راه آهن به سرعت در حال انجام است همه نشان از وحدت و همدلی دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت