پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1403 ساعت 21:07:: شناسه خبر: 150281

وزیر کشور بر استفاده از همه ظرفیت‌های انسانی برای مدیریت کشور تاکید کرد

دکتر مومنی با اشاره به اینکه کشور بزرگ ایران متشکل از اقوام و تفکرات سیاسی مختلف است، گفت: رئیس جمهور بر استفاده از همه ظرفیت‌های انسانی برای مدیریت کشور مصمم است.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، دکتر مومنی در آیین معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و تکریم استاندار سابق، گفت: رییس جمهور به شعار و تعهد خود در زمان انتخابات یعنی وفاق ملی و حفظ انسجام ملی برای عبور از تنگناها و مشکلات کشور پایبند و برعهدی که با مردم بسته استوار است.

وزیر کشور گفت: یک تفکر، قوم یا گروه خاص نمی‌تواند کشوری بزرگ و متشکل از بیش ۸۰ میلیون نفر را اداره کند و همه باید در اداره کشور سهیم باشند.
وی تاکید کرد: رییس جمهور در انتخاب کابینه نشان داد که وفاق ملی یک شعار نیست، بلکه یک راهبرد واقعی برای اداره کشور است.
دکتر مومنی گفت: کشور امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند همدلی است و همه نخبگان و سرمایه‌های انسانی باید برای ساختن آینده‌ای بهتر سهیم شوند.
وزیر کشور با بیان اینکه مردم ایران در یک انتخابات رقابتی رییس جمهور منتخب خود را انتخاب کردند، ابراز امیدواری کرد: شعار وفاق ملی افزون بر همبستگی به عزت و پیشرفت کشورمان کمک چشمگیری می‌کند.
دکتر مومنی با بیان اینکه که آشنایی‌اش با مردم کهگیلویه و بویراحمد به دوران دفاع مقدس و همسنگری در تیپ ۴۸ فتح باز می‌گردد، تصریح کرد: شجاعت و اخلاق‌مداری رزمندگان این استان زبانزد است.

وزیر کشور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به‌ویژه ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت امروز را مرهون فداکاری‌های این بزرگواران هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند که مردم ایران در رفاه و امنیت زندگی را ادامه دهند.
وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس دوران بی‌بدیلی از تاریخ بود که در آن دوران همه از اقوام و مذاهب مختلف برای دفاع از انقلاب و اسلام در مقابل دشمن ایستادگی کردند. 
وزیر کشور گفت:کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌ها و ذخایر فراوانی دارد و همانطور که آقای رحمانی از امروز استاندار همه مردم این خطه است، همه نیز باید در کنار استاندار برای پیشرفت استان تلاش کنند.
مومنی اظهارکرد: انتخاب استاندار و همه مسئولان، بویژه در وزارت کشور، بر اساس شاخص‌هایی که تعیین شده است، انجام می‌شود. آشنایی و شناخت از استان و ظرفیت‌های استان یکی از مولفه‌های اصلی در انتخاب استانداران است.
در مراسم امروز
 یدالله رحمانی به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات سید علی احمدزاده استاندار سابق تجلیل به‌عمل آمد.

 

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت