پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1403 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 150322

کارگروه جذب سرمایه گذار در استان فعال شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر فعال شدن کارگروه جذب سرمایه گذار با هدف رشد و توسعه استان تاکید کرد.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی روز پنجشنبه در جمع اعضای شورای قضایی استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امیدوارم در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم بتوانیم اهدافی که شهدا جان خود را تقدیم کردند را دنبال کنیم و ماحصل زحمات رضای خداوند و بهبود زندگی مردم باشد.
استاندار با اشاره به اینکه در استان های کمتر برخوردار آنچه بیشتر از کار سیاسی لازم و ضروری است کار در حوزه اقتصادی، عمرانی و اجرایی است، افزود: ماحصل کار در این حوزه ها باید منجر به بهبود شاخص زندگی مردم شود.
وی با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه دولت ها در کنار تامین امنیت موضوع معیشت مردم و رفع دغدغه آنها است، عنوان کرد: دولت چهاردهم دولت وفاق، همدلی و همراهی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و ظرفیت های طبیعی است و نیازمند حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با کمک دستگاه قضایی هستیم اما باید راهکاری وجود داشته باشد که با حفظ محیط زیست بتوانیم فعالیت‌های اقتصادی برای مردم تعریف کرد.
استاندار ادامه داد: امکانات و ظرفیتی که کهگیلویه و بویراحمد دارد باید منجر به بهبود زندگی مردم شود.
رحمانی با تاکید بر کارآمدی شورای تامین استان بیان کرد: امنیت و فراهم کردن بستر برای فعالیت بخش خصوصی و حوزه تولید از وظایف دولت است.
وی با اشاره به اینکه اصلی ترین وظیفه مدیران حمایت از تولید است، گفت: در کنار کارگروه تسهیل نیازمند حمایت دستگاه قضایی هستیم تا بتوانیم کارهای بزرگی در سطح استان انجام دهیم.
استاندار عنوان کرد: البته به معنایی که در گذشته کاری انجام نشده نیست و کارهای زیادی صورت گرفته اما موقعیت جغرافیایی استان به نحوی است که همه زیرساخت ها باید فراهم شود.
وی بیان کرد: اتصال به شبکه ریلی، داشتن فرودگاه کارآمد، احداث آزاد راه و بزرگراه و کامل شدن راه ها زمینه‌ساز حضور و جذب سرمایه گذار است و تا زمانی که این زیرساخت ها را نداشته باشیم نمی توانیم در حوزه تولید به رقابت بپردازیم.
رحمانی بر فراهم شدن زمینه حضور سرمایه گذار در استان و همچنین تسهیل صدور مجوزها تاکید کرد و گفت: کارگروه جذب سرمایه گذاری در استان فعال شود و دستگاه قضایی، سیستم مالیاتی و تامین اجتماعی به کمک بخش تولید بیایند تا موانع پیش رو رفع شود.
مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با بیان اینکه نرخ جرم با مسائل اقتصادی مرتبط است، گفت: با وجود پتانسیل‌ها نیازمند سرمایه گذاری در استان هستیم.
محبوب افراسیاب با تاکید بر اینکه توسعه استان مورد توجه باشد، افزود: نگاه جزیره ای کمکی به توسعه این استان نمی کند و کهگیلویه و بویراحمد باید یکپارچه شود.
وی بیان کرد: دستگاه قضایی در کنار مجموعه اجرایی استان قرار دارد و با تمام توان این مجموعه را کمک می کند.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت