پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مهر 1403 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 150284

سفارشی‌ها هرگز استاندار نخواهند شد

وزیر کشور به انتخاب استانداران اشاره کرد و گفت این انتخاب چرخه‌ای دارد و هرگز افراد سفارش‌شده استاندار نخواهند شد.

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوج اسکندر مومنی در آیین تکریم و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج به ایثارگری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شاهد این ایثارگری‌ها در تیپ ۴۸ فتح و زیر مجموعه لشکر ۲۵ کربلا بودم.
وزیر کشور در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر کشور نیاز به امنیت و آرامش و وفاق و همبستگی ملی و امید و امید آفرینی دارد.
مومنی افزود: مردم در یک انتخابات سالم رقابتی و مشارکتی رئیس‌جمهور را انتخاب کردند و شعار اصلی دکتر پزشکیان همدلی و وفاق ملی است و همچنان بر این عهد مانده است و کابینه معرفی شده ایشان نشان‌دهنده عمل به این شعار و تعهد نسبت به آن است.
وزیر کشور گفت: همدلی فقط در کابینه تجلی پیدا نمی‌کند بلکه معتقدیم کشور را یک جناح و یک تفکر نمی‌توانند اداره کنند همه باید در ساختن کشور مشارکت داشته باشند فرقی نمی‌کند افراد شایسته از کدام جناح، قوم و مذهب هستند.

تلاش‌های دولت قبل بر کسی پوشیده نیست

وزیر کشور در بخش دیگری از اظهارات خود در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید همدلی و وفاق خودمان را در عمل نشان دهیم همچنان که در دفاع مقدس از هر جناح و مذهب در جبهه حضور داشتند تا از اسلام و انقلاب دفاع کنند و شهدای اقلیت هم کم نداریم.
وی در ادامه با یادی از آیت الله شهید رئیسی گفت: تلاش‌های بسیار زیادی در آن دولت انجام شد به روح شهدای خدمت درود می‌فرستیم؛ تلاش‌های آن‌ها بر کسی پوشیده نیست.
مومنی در ادامه با بیان اینکه دوره جدیدی از تلاش و خدمت آغاز شده است گفت: قدم در جایی خواهیم گذاشت که دولت قبل آن را به ما تحویل داده بود باید تلاش‌ها بیشتر و بهتر از گذشته شود باید امروز ما ایرانی‌ها بهتر از دیروز ما باشد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت