پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 فروردین 1396 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 15274

تازه ترین اخبارشورای شهر دهدشت/

از رونمایی کاندید شاخص ایل سادات امام زاده علی(ع) تا انصراف داورپنا و حجت خواه ،اعضای کنونی شورای شهر

محسن جمالزاده صبح امروز همراه با برخی از سران ایل سادات امام زاده علی(ع)در فرمانداری کهگیلویه حضور یافت و بعنوان مطرح ترین گزینه این ایل ثبت نام نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بانزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت نام نامزدهای شورای شهروروستا جهت انتخابات ۲۹ اردیبهشت تنور این انتخابات باحضورچهره های مطرح در فرمانداری کهگیلویه داغ شده است وتاکنون ۱۵۶ نفر نامنویسی کرده اند.

محسن جمالزاده صبح امروز همراه با برخی از سران ایل سادات امام زاده علی(ع)در فرمانداری کهگیلویه حضور یافت و بعنوان مطرح ترین گزینه این ایل ثبت نام نمود.

وی در گفت وگو با خبرنگار صدای جنوب گفت:کارشناس ارشد مدیریت اموزشی با۲۳ سال سابقه کار هستم و بحث مدیریت شهری و نابسامانی های موجود سبب شد تا در این انتخابات شرکت کنم.

جمالزاده افزود معتقدبه طایفه گرایی ونگاه قبیله ای  ومحدوده جغرافیایی نیستم وسیاسی شدن مسیله شورای شهروروستا را قبول ندارم.
با ثبت نام جمالزاده و همراهی ایشان توسط حاج محمدعلی داورپنا ازبزرگان سادات، این دوره شاهد حضور میرزاحمیدداورپنا عضوکنونی ومطرح  شورای  شهردهدشت نخواهیم بود.

خسرو دیدار یکی دیگر از داوطلبانی که برای ثبت نام مراجعه کرده بود اظهارداشت ففط برای خدمت به مردم شهردهدشت در راستای ابادانی امده ام.

۲۰۱۷۰۳۲۴_۱۱۲۱۰۸

این کاندید مستقل اظهارداشت شهردهدشت مشکلات زیادی  دارد ومهاجرت از این شهر رشد زیادی دارد که عمده دلایل ان  نبودامکانات است.
دیدار تاکید کرد اگرنگاه ما به انتخابات شورا مسایل طایفه ای باشد بازهم شاهد پسرفت خواهیم بود.

وی گفت ازنظرمالی وشغلی نگاهی به شوراندارم وحتی اگر چهره های شایسته و کاری و مورد احترام همه دراین انتخابات پیداشوند حاضرم با انها  درخصوص برون رفت دهدشت از این وضعیت همکاری کنم.

IMG-20170325-WA0005

رزومه و بیوگرافی کامل خسرو دیدار کاندید انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر دهدشت:
متولد : ۱۳۵۵/۰۷/۰۱
ساکن دهدشت
سوابق تحصیلی: کارشناسی ارشد در رشته حسابداری
سوابق حرفه ای(کاری):
حسابدار شرکت شالوده شایان در بندر ماهشهر از تاریخ ۱۳۸۲/۰۳/۰۱ الی ۱۳۸۳/۰۴/۳۰
مسوول مالی شهرداری دهدشت از تاریخ ۱۳۸۳/۰۵/۱۲ الی ۱۳۸۵/۱۲/۲۱
کارمند بانک سپه از تاریخ ۱۳۸۵/۱۱/۲۲ و معاونت فعلی شعبه مرکزی دهدشت
حسابرس مالی شرکت رهین ساخت پازنان از تاریخ ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ الی ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
حسابرس مالی شرکت زنگوا یلان جنوب از تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۱۳ الی ۱۳۹۶/۰۱/۰۵

*سیدعابد موسوی دیگر کاندید مطرحی بود که صبح امروز با حضور در فرمانداری ثبت نام نمود.

IMG-20170325-WA0004

موسوی از پرسنل باسابقه جهادکشاورزی است و مسئولیت های مختلفی تاکنون داشته است.

وی بسط روحیه جهادی برای افزایش کارایی شورا را ضروری دانست و گفت باید با روحیه جهادی و بدون از هیاهو و مسایل حاشیه ای در فکر ابادانی شهرمان باشیم.

در هنگام  ثبت نام سیدعابد موسوی جمعی از پرسنل جهادکشاورزی و اشنایان اوراهمراهی می کردند.

بیژن خدیوی فر دیگر کاندیدی بود که عزم خود را برای موفقیت درانتخابات شورای شهر جزم کرده است.

IMG_20170325_230100

مهندس بیژن خدیوی فر مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران شغل ۲۱سال هنراموزهنرستانهای فنی وحرفه ای وکاردانش ومدرس دانشگاههای علمی کاربردی وپیام نورودانشگاه آزادشهرستان کهگیلویه.. ازمتولیان نظام مهندسی درشهرستان کهگیلویه دارای پروانه پایه نظارت وپایه سه اجرا ازمسکن وشهرسازی….دارای سوابق ریاست مسکن وشهرسازی وریاست نظام مهندسی دهدشت ….ناظر افتخاری مساجدوحسینیه های شهرستان کهگیلویه وبعضی روستاها….عضوفعال بسیج مهندسان …..عضوگروه مهندسین مشاورارگ سارگون استان…..

ازسوی دیگر سهراب حجت خواه عضو کنونی شورای شهردهدشت باصدورپیامی اعلام کرد در این دور ازانتخابات  ثبت نام نخواهد کرد.

در پیام حجت خواه امده است:

ستایش و سپاس فراوان به درگاه پروردگار هر دو جهان به سبب الطاف بی کرانش .
و تبریک نوروزگان ، بهانه آفرینش کیهان ، در راستای حقیقی ترین تجربه ی انسان در هیات رستاخیز به شهروندان نجیب ایالت انشان بخصوص شهر عزیز و دوست داشتنی دهدشت.
نظام مقدس جمهوری اسلامی در مدت نزدیک به چهار دهه ی عمر بابرکت خویش با برگزاری بیش از ۳۴انتخابات ، یکی از دموکراتیک ترین نظامهای سیاسی جهان است و انتخابات شوراها در شهرها و روستاها یکی از صمیمانه ترین و صادقانه ترین دموکراسی ها می باشد. بی شک مردم فهیم دهدشت در طول این چهار دهه، با شرکت صددرصدی خود در انتخابات ، شعور سیاسی خود را اثبات نموده اند. اما به گواه تاریخ گذشته و جغرافیای اکنون ، همیشه واژه محرومیت همچون زگیلی زشت و وصله ای ناجور همزاد و همراه این تکه پاک استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.آسیب شناسی این مهم در اندک حوصله ی این حوصله ی اندک نمی گنجد. اما یا بد انتخاب میکنیم یا انتخاب بد میکنیم. دیالیز خون بیمار این شهر شهیر ، نسخه ی شفابخشی نیست که پیوند کلیه ی تمام کلیه ها لازم است.
همشهریان عزیز و دوست داشتنی ام،
اکنون که ما پرشورترین دموکراسی جهان را رقم میزنیم چرا عاقلانه ترین را رقم نزنیم؟چرا انتخاب ما بر اساس انرژی و انگیزه و دغدغه بهبود شرایط شهر بیمارمان نباشد؟ چرا با آنکه میدانیم ،احساسی بودن در خرید پوشاک هم امری بر خلاف منطق است ، اما انتخاب و آینده مدیریت شهر و خانه اول و اخر خود را بر اساس احساس انتخاب میکنیم؟
سودان بزرگترین دهکده جهان بر اساس تفکر قومی و قبیله ای اداره میشود و کره جنوبی یکی از کوچکترین کشورهای جهان بر اساس انتخاب آگاهانه . اگر خواهان گذر از “سودانیسم” هستیم بر اساس تحلیل و تفکر انتخاب کنیم.
از حسن اعتماد گرامیتان نسبت به حقیر در دوره گذشته کمال سپاسگزاری را دارم . و افتخارم آموزگاری فرزندان از جان عزیز تر شما در کلاس درس ، و وجود شایسته و لایق شماست . “حق” از کلید واژه های نهج البلاغه مولا علی است. حق سنگین و گواراست . حق اگر سبک و بی وزن بود سیصد بار در نهج البلاغه نمی آمد. خدا را گواه میگیرم لحظه ای از حق و حقوق همشهریانم بعنوان عضوی از شورای شهر نگذشتم و بر عهد خود با شما خوبان ماندم و

در پایان

علیرغم اصرار فراوان

قصد نام نویسی در این دوره را ندارم تا انرژی جدید و انگیزه جدید و دغدغه های جدید و جوانتر به میدان عمل و اجرا بیایند.
به امید انتخابی آگاهانه جهت توسعه و زیبایی این شهر شوریده.
“در این کوچه هایی که تاریک هستند
من از حاصل ضرب کبریت و تردید میترسم
بیا تا نترسم من از شهرهایی
که خاک سیاشان چراگاه جراثقیل است.

سهراب حجت خواه

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت