پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 فروردین 1396 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 15341

تسهیلات ستاد انتخابات شهرستان بهبهان برای داوطلبان نمایندگی شورای شهروروستا؛

به جای گواهی عدم سوء پیشینه با تنظیم فرم خود اظهاری ثبت نام کنید

آن دسته از داوطلبانی که نتوانسته اند به هر دلیلی گواهی عدم سوء پیشینه را دریافت کرده و تحویل حوزه های ثبت نامی دهند می توانند با تنظیم فرم خود اظهاری بررسی پیشینه کیفری بطور موقت ثبت نام کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهبهان گفت : با توجه به امکان ازدحام ثبت نام در روزهای پایانی ، داوطلبان نام نویسی خود را به روزهای آخر موکول نکنند .

به گزارش صدای جنوب به نقل از  کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان بهبهان ،علی مظفری بر ضرورت همراه داشتن مدارک کامل در زمان نام نویسی تاکید کرد و افزود : با توجه به عدم تمدید زمان ثبت نام چنانچه مدارک لازم ارائه نشود فرمانداری و بخشداری ها قادر به انجام ثبت نام نخواهند بود .
ریس ستاد انتخابات شهرستان بهبهان افزود : آن دسته از داوطلبانی که نتوانسته اند به هر دلیلی گواهی عدم سوء پیشینه را دریافت کرده و تحویل حوزه های ثبت نامی دهند می توانند با تنظیم فرم خود اظهاری بررسی پیشینه کیفری بطور موقت ثبت نام بعمل آورده و قبل از پایان مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی گواهی عدم سوء پیشینه را ارائه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
فرماندار شهرستان بهبهان ادامه داد :نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت