پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1395 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 1645

استاندارکهگیلویه وبویراحمد :

خانم قربانی نشان داد بانوان می توانندمدیران خوبی باشند

حرکت‌ها، تلاش‌ها، ارتباطات و کارهای بیرونی خانم قربانی مدیران و مسئولان را امیدوار می‌کند که بانوان می‌توانند مدیران خوبی باشند.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی باید همزمان و بطور یکنواخت رشد کنند.
به گزارش صدای جنوب ،سید موسی خادمی صبح امروز در جمع کتابداران، خیرین و برخی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، با قدردانی ازبانک پاسارگاد جهت ساخت دو باب کتابخانه‌ در گچساران، اظهار کرد: شرکت در کارهای اجتماعی از کارهای با ارزش است، امیدواریم که خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد را به طور ویژه دریابند. متأسفانه همچنان این استان مقصدهای کارهای خیرین باید باشد چرا که بستر و محرومیت وجود دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف ما باید بالا بردن سطح فرهنگ کتابخوانی در جامعه باشد، افزود: احداث و تجهیز کتابخانه از زیرساخت‌های لازم ترویج فرهنگ کتاب می‌باشد، اما شرط کافی برای ترویج این فرهنگ نیست، بلکه باید اراده کنیم که روزانه بیشتر مطالعه کنیم. هیچ ملتی توسعه پیدا نمی‌کند جز اینکه از همین مسیر بگذرند.
خادمی ادامه داد: ملت‌های پیشرفته دنیا را که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که سرانه مطالعه در بین آن ملت‌ها بالا است. آنها از هر فرصتی برای مطالعه استفاده می‌کنند.
وی افزود: باید کشور ما به همچنین سطحی برسد و قطعاً اقداماتی همانند احداث و ساخت کتابخانه و تجهیز آنها بسترسازی برای رسیدن به آن نقطه مطلوب است.
این مسئول ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رشد کاریکاتوری قطعاً خیلی معنادار نخواهد بود، افزود: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی باید همزمان و بطور یکنواخت رشد کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی و خشنودی از عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد:
خانم قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یک اداره گمنام در استان را تبدیل کرده به یک اداره رده بالا بطوریکه هر جا ما می‌رویم صحبت از اداره‌ کل کتابخانه‌ها و فعالیت‌های کتابخوانی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از کارهای ارزشمند مدیران ارتباطات بیرونی است، ادامه داد: حرکت‌ها، تلاش‌ها، ارتباطات و کارهای بیرونی خانم قربانی مدیران و مسئولان را امیدوار می‌کند که بانوان می‌توانند مدیران خوبی باشند.
وی افزود: از همه مسئولان که با خانم قربانی و کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری می‌کنند تا وضعیت کتابخانه‌ها و فرهنگ کتابخوانی در سطح استان مطلوب شود، تشکر و قدردانی می‌کنم.
پایگاه خبری صدای جنوب نیز از تلاشهای خستگی ناپذیرخانم قربانی وارتباط مستمر ایشان بارسانه ها تقدیروتشکرمینماید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت