پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 خرداد 1396 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 18813

از سوی رییس بیمارستان امام خمینی(ره)

دلیل اصلی مرگ مشکوک زن دهدشتی اعلام شد

سید امیر مولایی،گفت :نتایج آزمایش خون مرحومه مغفوره «منیژه هاشمی خو» ۱۹ ساله ساکن قلعه رئیسی نشان می دهد عامل مرگ وی تب کنگو نبوده است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس بیمارستان دهدشت گفت : دلیل مرگ بیمار مشکوک به تب کنگو در کهگیلویه یک خونریزی زنانه بود .

به گزارش صدای جنوب،سید امیر مولایی،گفت :نتایج آزمایش خون مرحومه مغفوره  «منیژه هاشمی خو» ۱۹ ساله ساکن قلعه رئیسی نشان می دهد عامل مرگ وی تب کنگو نبوده است .

وی با بیان اینکه نتایج آزمایش خون در تهران که به بیمارستان شیراز اعلام شده است نشان می دهد عامل مرگ این مرحومه مغفوره تب کنگو نبوده افزود: بنظر می رسد عامل مرگ وی خونریزی زنانه و احتمالا سندرم تی تی پی t.t.p بوده است که علائمی شبیه تب کنگو دارد .

این مقام مسول با تشریح علائم این بیماری ادامه داد : در این بیماری پلاکت خون بشدت افت کرده و معمولا در زایمان اول اتفاق می افتد که شدت آن حتی سبب مرگ می شود .

مولایی با بیان اینکه در زمان مراجعه این بیمار به بیمارستان کهگیلویه اقدامات لازم انجام گرفته است خاطرنشان کرد : پنج واحد پلاسما و ۱۰ واحد خون به او تزریق شد اما متاسفانه پاسخگو نبود و فوت کردند.

رئیس بیمارستان دهدشت با اظهار تاسف از مرگ این مادر جوان تاکید کرد : بعلت جوان بودن بیمار سیستم بدنی وی تا آخرین زمان مقاومت کرد اما ای کاش از همان اول مراجعه می کردند .

این مقام مسوول تصریح کرد : نوزاد این مادر در بیمارستان تحت کنترل هست و همه چیز وی کاملا طبیعی است.خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت