پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1396 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 19276

خروش مردم روزه دار سرفاریاب در راهپیمایی روز جهانی قدس+تصاویر

مردم روزه دار شهرسرفاریاب در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مردم ولایتمدار و روزه دار شهرسرفاریاب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سایر مسلمانان جهان یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل ،مرگ برامریکا ومرگ بر ال سعود سردادند و آزادی قدس شریف را از چنگال رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

بنابر این گزارش، خیل عظیم مردان و زنان پیر، جوان، کاسب، کارمند، دانشجو، روحانی، همه در روز حمایت از مردم فلطسین به خیابانها آمده اند تا بار دیگرخشم ونفرت وانزجارخوررانسبت به اسکتبار جهانی درراس ان امریکای جنایتکارنشان دهندوتاکید کنند همچنان گوش به فرمان ولایت تااخرین نفس ایستاده اند.

سپس امام جمعه سرفاریاب در خطبه های نماز این شهر  با اشاره به روز قدس بیان کرد:روزقدس از والاترین ارزشهاست چراکه سرزمین انبیاءبوده بیت المقدس قبله اول مسلمانان در انجاقرار داردوامام (ره)باشجاعت وبدون هیچ گونه ترسی این روزرا روزقدس نامید.

حجت الاسلام پژمان عنوان کرد: آیت‌الله خمینی(ره) در مورد روز قدس گفته بود: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.)


سیدفرج الله پژمان ادامه داد:آنچه مهم است این است که دنیای اسلام از مسألۀ فلسطین باید غفلت نکند… آمریکا، استکبار و پشتیبانان همیشگی صهیونیست‌ها خواسته‌اند به مسلمین تحمیل کنند که مسئلۀ فلسطین را فراموش کنند ولی ملت اسلام و ملت ایران نباید بگذارد مسئلۀ فلسطین فراموش شود.
خطیب جمعه سرفاریاب به اقدامات غرورآفرین سپاه در هفته گذشته هم اشاره و بیان کرد: در پی اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،مردم بدانید موشک‌های سپاه برای تخریب برجام نبود موشک‌های سپاه برای امنیت و آرامش امت و نظام بود شلیک موشک ها یک تذکربرای تل آویو و کاخ سفید بود امریکا واسرائیل بدانندکه باچه کسی طرف هستندوبدانندکه ایران اسلامی را کسی جلودارش نیست.و امروز باید قدردان سپاه باشیم.
سید فرج الله پژمان باتبریک پیشاپیش عید فطر بیان کرد:عید فطر روز اول ماه شوال و از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان است و مسلمانان نماز عید برگزار می‌کنند و در این روز، روزه گرفتن حرام و پرداخت زکات فطره بر مسلمانان واجب است.
وی باسخنی از حضرت محمد(ص)که می فرماید:فرشتگان در روز عید، سر کوچه‌ها و گذرها می‌ایستند و می‌گویند: «بشتابید به سوی پروردگار کریم که عطای بسیار می‌دهد و گناهان بزرگ را می‌آمرزد)از همه مردم به حضور دراین عیدفرخنده ومبارک دعوت کرد.
پژمان به جلسه کشاورزان درشهرسرفاریاب اشاره کرد ‌و افزود:با توجه به اینکه مشکل کم آبی یکی از موضوعات اساسی این روزهای کشور و استان است ، مدیریت منابع آب یکی از دغدغه های مسئولین و مردم است به کشاورزان توصیه می شودکه از کشت ارقام پر مصرف اب از قبیل برنج و صیفی جات(هندوانه) خوداری و به جای انها کشت محصولاتی ازقبیل ماش و لوبیا و .. را در نظر بگیرند.

خبرنگار:کیانی باوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت