پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1396 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 19335

بخشدار سرفاریاب خبر داد:

طبیعت زیبا و مناطق دیدنی«سرفاریاب»آماده پذیرایی از میهمانان عیدسعیدفطر

همه دستگاه‌های خدمات رسان بخش و شهرستان را برای رفع مشکلات بسیج کرده‌ایم تا مشکلی برای مسافران به وجود نیاید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخش سرفاریاب یکی از زیباترین و جذاب ترین منطقه استان
کهگیلویه وبویراحمد و یکی از پر بازدیدترین نقطه گردشگری است که در ۳۵ کیلومتری دوشهر چرام ودهدشت قرارگرفته است.

منطقه سردسیری سرفاریاب دارای آب بسیار غنی و زلال و درختان و جنگل طبیعی و زیبای زاگرس است که در ایام مختلف سال و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای هزاران نفر از سراسر کشور ازجمله مناطق جنوبی است.

با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و آغاز دور جدید سفرهای تابستانی و فرارسیدن تعطیلات عید سعید فطر مجموعه شهرداری و بخشداری سرفاریاب با همکاری سایر دستگاه ها با تلاش‌های فراوان سعی در ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران دارند.
غلام حسن آتش سودا در گفت‌وگو با خبرنگار ما از آمادگی مناطق تفریحی ،سیاحتی وزیارتی خبر داد و گفت: بخش سرفاریاب با توجه به سابقه تاریخی و وجود مکان‌های طبیعی گردشگری همواره از نقاط مهمان‌پذیر استان است بنابراین باید با فراهم آوردن شرایط مطلوب، میزبان مناسبی برای مسافران باشیم.
غلام حسن اتش سودا ظهار کرد: سرفاریاب به علت وجود جاذبه‌های طبیعی به‌عنوان یکی از مکان‌های پربازدید استان محسوب می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که در ایام تعطیلات عید سعید فطر پذیرای میهمانان زیادی از استان‌های مختلف جنوب کشور باشد همانطور که درسالهای گذشته جمعیت بسیارزیادی ازاین بخش بویژه مناطق سردسیری جوخانه وسادات امام زاده علی(ع)بازدید نمودند.
اتش سودا افزود: همه دستگاه‌های خدمات رسان بخش و شهرستان را برای رفع مشکلات بسیج کرده‌ایم تا مشکلی برای مسافران به وجود نیاید.

وی گفت: ادارات مختلف ازجمله راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، امور عشایر ، ابرو فاضلاب روستایی ، نیروی انتظامی ،شهرداری ،پلیس راهور همدل و هماهنگ هستند تا با ارائه خدمات مطلوب زمینه را برای رضایت هرچه بیشتر مسافران فراهم کنند.

وی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که انجام خواهد گرفت با کمک نیروی انتظامی و پلیس راهور کنترل عبورومرور خودروهای مسافران در مبادی ورودی وخروجی و نقاط حساس مثل پیچهای آب حیاط است تامشکلات گذشته که براثراحترام نگذاشتن به فرهنگ رانندگی بوجود امد باردیگر تکرار نشودوکام مردم تلخ نگردد.

بخشدار سرفاریاب گفت: تمامی ادارات از چند روز پیش تاکنون درصدد مهیاکردن شرایط مناسب اعم از بهداشتی، رفاهی و امنیتی برای مسافران و میهمانان و گردشگران بوده اند که در این زمینه از همه ظرفیت خود استفاده می‌کنیم تا خاطره‌ای خوش برای میهمانان رقم بزنیم.

خبرنگار:کیانی باوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت