پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 تیر 1396 ساعت 07:04:: شناسه خبر: 19649

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

کشف محموله پوشاک ۵۸۵ میلیونی در محور یاسوج-اصفهان

پاکروان ارزش پوشاک های مکشوفه را ۵۸۵ میلیون ریال اعلام و خاطر نشان کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف سه هزار و ۹۰۰ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش ۵۸۵ میلیون ریال در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خداکرم پاکروان، گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین اجرای تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محور یاسوج-اصفهان به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو با بی توجهی به دستور مأموران از محل فرار کرد که درپی این اقدام، مأموران به تعقیب خودروی مظنون پرداختند.

پاکروان گفت: پس از بی توجهی راننده به هشدارها و ایست های مکرر و شلیک تیرهای هوایی، با اصابت گلوله به چرخ ها، خودرو متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: راننده دستگیر و مأموران در بازرسی از خودرو سه هزار و ۹۰۰ ثوب انواع پوشاک خارجی فاقد اسناد مثبت گمرکی کشف کردند.

پاکروان ارزش پوشاک های مکشوفه را ۵۸۵ میلیون ریال اعلام و خاطر نشان کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت