پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 تیر 1396 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 19789

معاون فرماندارکهگیلویه خبرداد:

آغاز طرح بازدید و بررسی عملکرد ادارات شهرستان کهگیلویه به منظور نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی به مردم

خسروی گفت: بازدید از ادارات به صورت دوره‌ای بوده و ادامه خواهد داشت و با مدیرانی که در حیطه وظایف خود کم کاری داشته باشند هیچ تعارفی نداریم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون فرماندارکهگیلویه از اجرای طرح بازدید و بررسی عملکرد این ادارات شهرستان به منظور نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی به مردم وافزایش این خدمات خبر داد و اظهار داشت:این طرح از روزچهارشنبه  ۲۱ تیر ماه (امروز)آغاز می‌شود.

به گزارش صدای جنوب،معاون فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: بازدید سر زده از ادارات و بررسی عملکرد مدیران علاوه بر دهدشت در بخش‌های تابعه هم اجرا خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه برخی از بازدیدها ممکن است سرزده و بدون اطلاع قبلی باشد، افزود: نتیجه هر بازدید به استانداری و همچنین به مدیرکل یا مدیر عامل یا رئیس سازمان مربوطه منعکس می‌شود.

معاون فرماندار کهگیلویه باابراز رضایت ازعملکرد خبرنگاران کهگیلویه نیز گفت که در برخی از بازدیدها اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

وی این طرح را با هدف ارزیابی عملکرد مدیران، وضعیت ظاهری و نظافت محیط اداره، مصرف بهینه انرژی به ویژه برق، امکانات اطفای حریق، مناسب سازی فضا برای معلولان و جانبازان، امنیت فضای فیزیکی، گروه واکنش سریع برای آتش سوزی و سایر بحرانها ، حضور و غیاب مدیر و کارمندان ، رضایت ارباب رجوع ، وضعیت پروژه‌ها و سایر اقدامات عنوان کرد.

خسروی بیان کرد: وضعیت جذب بودجه در سال‌های ۹۴ و ۹۵ ، جذب اعتبار از وزارتخانه، برنامه اقدامات انجام شده و پیش رو در سال ۹۶ و برنامه‌های بلند مدت، تلاش در جهت اقتصاد مقاومتی، برنامه‌های دینی و مذهبی و فرهنگی ، عمل به مفاد صورتجلسات شورای اداری و سایر صورتجلسه‌های الزام‌آور، تعامل مجموعه مدیریتی با کارمندان و کارگران ، ورزش کارکنان هم در طرح مورد نظر بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه این بازدیدها به صورت دوره‌ای بوده و جدی و منظم ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با مدیرانی که در حیطه وظایف خود کم کاری داشته باشند هیچ تعارفی نداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت