پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1396 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 21101

۵۶ طرح اشتغالزایی صندوق کارفرینی امید در کهگیلویه افتتاح شد

پوزش بااشاره به افزایش ۷۷ درصدی تسهیلات اشتغالزایی تصریح کرد متقاضیان طرح های تولیدی می توانند جهت اخذتسهیلات به بخشداری وفرمانداری مراجعه تا نسبت به راهنمایی ومعرفی انها به دستگاه های متولی اقدام شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

باحضور ارسلان حسن پور ﻣﺪﯾﺮ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﮐﺎﺭﺁﻓﺮﯾﻨﯽ ﺍﻣﯿﺪ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﻭﺑﻮﯾﺮﺍﺣﻤﺪ ،علی پوزش فرماندار ،تقیزاده مدیر صندوق کارفرینی کهگیلویه ۵۶ طرح در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش صدای جنوب،سردخانه وفروشگاه موادغذایی مظفریان،مرکزآموزش icdl و امور رایانه ای و اژانس بیسیم دلباز ازجمله این طرج ها هستند که زمینه اشتغال بیش از ۱۶۴ نفررافراهم آورده اند.

فرماندارکهگیلویه درگفت وگو باصدای جنوب اظهارکرد:برای راه اندازی فروشگاه و سردخانه مظفریان بیش از یکصدمیلیون تومان ازمحل صندوق کارافرینی امید تسهیلات اهداشده و ۱۰ نفر نیز در ان مشغول بکارهستند.
علی پوزش گفت:بیکاری معضل سراسری است ودولت تدبیروانید حمایت ویژه ای ازکارافرینان می کند.

وی بااشاره به افزایش ۷۷ درصدی تسهیلات اشتغالزایی تصریح کرد متقاضیان طرح های تولیدی می توانند جهت اخذتسهیلات به بخشداری وفرمانداری مراجعه تا نسبت به راهنمایی ومعرفی انها به دستگاه های متولی اقدام شود.

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد تفاهم نامه میان بانک پارسیان،بنیادبرکت  ودفترمناطق محروم ریاست جمهوری  منعقد شده و تسهیلات مناسبی به متقاضیان اعطا می شود که از این تسهیلات  ده درصدبصورت یارانه ونرخ سود تسهیلات برای متقاضیان تنها ۸ درصد می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت